arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

حدادعادل: برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه مجلس باید با باهنر مشورت کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای تصمیم‌گیری در مورد شرکت در انتخابات هیأت رئیسه مجلس، باید با آقای باهنر مشورت کنم تا به تصمیم خوبی برسم.

غلامعلی حدادعادل در حاشیه نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین، در جمع خبرنگاران در برابر این پرسش که "به نظر شما دلیل عدم استقبال مردم از انصراف از دریافت یارانه نقی چه بوده است؟" پاسخ داد: ابتدا در این مورد گفته شد که اول مردم انصراف بدهند سپس قیمت‌ها افزایش می‌یابد، اما مردم از آنجایی که نمی‌دانستند قیمت‌ها قرار است به چه میزان افزایش پیدا کند و چه تاثیری در وضعیت معیشت آنها می‌گذارد، در انصراف از دریافت یارانه احتیاط کردند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه "به نظر شما آیا اشکالات دولت قبل تاثیری در عدم استقبال مردم برای اعلام انصراف از دریافت یارانه‌ها داشت؟" اظهار کرد: دولت فعلی قصد داشت اشکالات دولت قبل را برطرف کند. به زعم دولت، یکی از اشکالات دولت قبلی این بود که همه مردم یارانه دریافت می‌کنند. دولت قصد اصلاح این موضوع را داشت.

حدادعادل افزود: به نظر من علت انصراف مردم صرفا یک دلیل نداشته است. در همین جا هم جامعه‌شناسان و پژوهشگران باید با تدبیر مقداری به دولت کمک کنند تا در برنامه بعدی خود در جهت نتیجه‌ای مطلوب استفاده کنند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این پرسش که "آیا قصد شرکت در انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی را دارید؟" گفت: من در مورد این موضوع با آقای باهنر مشورت‌هایی انجام می‌دهم تا به تصمیم خوبی برسم.

وی در پایان در برابر پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه "همواره از شما به عنوان گزینه‌ای برای ریاست سازمان صداوسیما یاد می‌شود؛ آیا تاکنون با شما صحبتی شده است؟" پاسخ داد: من همواره در اذهان جزو گزینه‌ها بوده‌ام.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان