arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

برگزاری همایش فرهنگی و هنری ویژه جام جهانی فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : همایش همبستگی و رونمایی از آثار فرهنگی و هنری ایران، ویژه جام جهانی 2014 برزیل، روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
 
به گزارش ایرنا، «محمدرضا ملامحمد» روز چهارشنبه در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: دومین همایش همبستگی ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، ساعت 20 و 30 دقیقه روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه در سالن اجلاس سران آغاز می شود.
 
وی افزود: این مراسم دومین همایش با رویکرد رونمایی از آثار فرهنگی و هنری ایران، ویژه جام جهانی است که در آن از 6 اثر برگزیده در حوزه خط و نقاشی، قلم زنی و نقش برجسته، فرش دست بافت ایران، کره فرش (فرشی شبیه کره زمین) جام جهانی و در نهایت موسیقی و ترانه جام جهانی رونمایی می شود.
 
مسوول فرهنگی فدراسیون فوتبال ادامه داد: همچنین در این مراسم، تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال با حامی تیم ملی (همراه اول) امضا خواهد شد. در ادامه این مراسم نیز کلیپ های تصویری از فعالیت های تیم ملی، تقدیر از داوران برگزیده جام جهانی 2014 برزیل (کامرانی فر و فغانی) و همچنین نفرات برگزیده AFC در سال 2013 انجام می پذیرد.
 
وی تاکید کرد: ارایه تصاویر، نمایشگاه عکس به عنوان داستان یک صعود که روایتگر تصویری از لحظات ناب فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی برزیل است، توسط 12 نفر از عکاسان منتخب به نمایش در می آید.
نظرات بینندگان