arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی در جنوب تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تهران گفت: گستردگی شعله های آتش در انبار مواد شیمیایی شور آباد به وسعت 10 هزار متر مربع تحت کنترل نیروهای آتش نشانی است.

ˈسید جلال ملکیˈ روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اطلاع از این حادثه چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه تخصصی مبارزه با مواد شیمیایی به محل اعزام و اقدام به اطفای حریق کرد.

وی افزود: از زمان وقوع حادثه ماموران شش ایستگاه آتش نشانی از کهریزک، باقر شهر و شورآباد با خودروهای مجهز به کمک های اولیه و اطفای حریق و بالگرد جمعیت هلال احمر عملیات اطفای حریق را شروع کردند.

ملکی گفت که با توجه به وسعت و گستردگی آتش سوزی از ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز درخواست کمک شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی شعله های آتش و انفجارهای متعدد و پی در پی بشکه های مواد شیمیایی، محل حادثه به جهنم سوزانی تبدیل و عملیات اطفای حریق را سخت کرده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با وجود حجم و حرارت بسیار زیاد این آتش سوزی موفق شدند این آتش سوزی مهیب و کم سابقه را در کمترین زمان ممکن مهار و از گسترش آن به انبار و کارخانه های مجاور جلوگیری کنند.

منطقه آتش سوزی در زمان مخابره خبر تحت کنترل است و تمامی نیروهای کمکی اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

کارشناسان در زمان حاضر سرگرم بررسی علت وقوع حادثه و میزان خسارات مالی هستند.

شورآباد، منطقه ای از توابع بخش کهریزک شهرستان ری در استان تهران است.
نظرات بینندگان