arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

کفاشیان:رئیس فدراسیون کره قضیه را لو داد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کفاشیان در حاشیه امضای تفاهم نامه با رئیس فوتبال کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مدتها پیش رئیس فدراسیون کره را به ایران دعوت کرده بودیم. ما در همه زمینه‌ها می‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم و در گذشته همکاری‌های خوبی داشتیم. به هر حال دو کشور صاحب دو تیم قدرتمند در آسیا هستند و در بحث‌های آموزشی، اعزام کارشناسان و مسائل بین‌المللی و ... باید با هم همکاری بیشتری کنیم. همچنین درباره‌ی این موضوع هم صحبت شد که هر دو کشور نماینده‌ای در بحث مدیریت AFC نداریم و این در حالی است که فوتبال هر دو کشور جزو بهترین‌های آسیا است.

وی افزود: باید بپذیریم که کره‌ی جنوبی هم در بخش‌های مختلف فوتبال به ما نیاز دارد از جمله فوتبال ساحلی. آنها مایلند از تجربیات ما استفاده کنند و همین طور مربیان ما هم می‌توانند به این کشور بروند و به فوتبال آنها کمک کنند.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این که نیاز شما به کره‌ی جنوبی در چه مواردی است گفت: نیاز ما که فقط به خداوند متعال است. ما برای بازیهای تدارکاتی تفاهم‌هایی با هم داشته‌ایم و احتمالا در مهر یا آبان تیم‌های ملی بزرگسالان ایران و کره‌ی جنوبی دو دیدار تدارکاتی رفت و برگشت در کشور خواهند داشت. همین طور برای بازی تدارکاتی میان تیم‌های المپیک دو کشور هم تفاهم‌هایی صورت گرفت.

کفاشیان در پاسخ به این که رئیس فدراسیون کره جنوبی درباره‌ی حمایتش از ایران برای کسب میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا خبر داده، آیا توافقات جدی در این باره داشته‌اید گفت: رئیس فدراسیون کره جنوبی به نوعی جدید و تازه کار بود و این قضیه را لو داد(با خنده) الان که این حرف را زد، رقبای ما یعنی امارات، عربستان و تایلند هم ممکن است از او بخواهند که از این کشورها حمایت کنند.

کفاشیان با شوخی و خنده ادامه داد: من در ماشین که با او بودم در این باره صحبت کردم و او را ساختم! تا از ما حمایت کند. اما با پرسیدن این سوال شما باعث شدید او این قضیه را لو بدهد و هر چه رشته کرده بودیم پنبه شود!

رئیس فدراسیون ادامه داد: کره جنوبی همیشه از ایران حمایت کرده است و فوتبال ما را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا می داند. این لطف خداست که ما توانستیم به جایگاه خوبی در فوتبال این قاره برسیم و همه‌ی اینها باعث می‌شود تمایل به حمایت کردن از ایران وارتباط‌های دوطرفه وجود داشته باشد.

رئیس فدراسیون اظهار امیدواری کرد که ایران وکره جنوبی بتوانند به هیات رئیسه AFC هم راه پیدا کند. او دراین باره هم گفت: خیلی از کشورها فوتبال ندارند اما در هیات رئیسه AFC عضو هستند. اطلاعات ما این است که از دو کشور ایران و کره که فوتبال قوی دارند باید اعضایی در هیات رئیسه باشند و ما امیدواریم باحرکات خوب بتوانیم به این شرایط برسیم.

وی در واکنش به اینکه چرا برای استقبال از ملی پوشان فوتسال کسی از فدراسیون به فرودگاه نرفته بود و آیا می خواهید خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال را برکنار کنید گفت: من امروز با وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتم و از طرفی مهمان کره‌ای هم داشتیم، بنابراین نمی‌توانستیم به فرودگاه برویم ضمن اینکه ما برنامه‌ای برای کنار گذاشتن خسوس نداریم و از کارش راضی هستیم. ما باید میانگین نتایج تیم ملی را در نظر بگیریم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان