arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳

حذف نام 4 بازيکن از فهرست اوليه آرژانتين

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي آلبي‌سلسته نام 4 بازيکن را از فهرست اوليه 30 نفره خود براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل خط زد.
 

آلخاندرو سابيا، سرمربي تيم ملي آرژانتين فرانکو دي‌سانتو، ‌گابريل مرکادو،‌ليساندرو لوپس و فابين رينائودو را از فهرست اوليه ملي‌پوشان خود براي حضور در جام جهاني 2014 حذف کرد.

  تسنيم، سابيا که 8 روز پيش فهرست 30 نفره خود را اعلام کرده بود آن را به به 26 نفر کاهش داد و تا 12 خرداد فرصت دارد 3 بازيکن ديگر را هم از اين فهرست کنار بگذارد و آن را به 23 نفر برساند.

گابريل مرکادو و ليساندرو لوپس هر 2 مدافعان تيم ليورپلاته آرژانتين هستند که در فصل گذشته به طور قرضي براي تيم بنفيکاي پرتغال بازي کردند اما از جمع شاگردان سابيا کنار گذاشته شدند. فابين رينائودو هم هافبک تيم کاتانياي ايتالياي است که تيمش به سري B سقوط کرد. او به طور قرضي از تيم اسپورتينگ ليسبون پرتغال به کاتانيا منتقل شده بود.

آخرين بازيکن حذف شده هم فرانکو دي سانتو، مهاجم تيم وردربرمن آلمان بود که حضورش در فهرست 30 نفره آرژانتين براي بسياري سوال‌برانگيز بود هرچند اميد او براي حضور در جام جهاني از بين رفت.

آرژانتين، تيمي که از آن به عنوان يکي از مدعيان اصلي فتح جام جهاني 2014 ياد مي‌شود، در گروه F اين رقابت‌ها بايد با تيم‌هاي ملي ايران،‌نيجريه و بوسني و هرزگوين پيکار کند.
نظرات بینندگان