arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳

هيچ کشوري به اندازه ايران باشگاه دولتي ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: در هيچ کشوري به اندازه کشورمان باشگاه دولتي فوتبال وجود ندارد.
 

غلامرضا بهروان عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد مقدس اظهار کرد: در بحث سقف بودجه، سازمان ليگ تمايلي ندارد که سقفي براي آن تعيين کند، چرا که اين مسئله جزو قوانين AFC است.

 تسنيم، مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ برتر فوتبال در مشهد تصريح کرد: متأسفانه ما باشگاه‌هاي خود را با باشگاه‌هاي جهان مقايسه مي‌کنيم و بايد يادآور شد که در هيچ کشوري به اندازه کشورمان باشگاه دولتي در آن وجود ندارد و در باشگاه‌هاي مختلف جهان اين باشگاه‌هاي خصوصي هستند که حرف اول را مي‌زنند.

وي با بيان اينکه 9 يا 10 مردادماه ليگ برتر با 16 تيم آغاز مي‌شود، بيان کرد: در اواخر ژانويه و اوايل بهمن‌ماه برنامه‌هاي خود را به فيفا و AFC اعلام کرديم که بتوانيم با برنامه‌ريزي‌هاي صحيح 9 و يا 10 مردادماه را شروع ليگ انتخاب کنيم.

مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ برتر فوتبال در مشهد بيان کرد: امسال برخلاف سالهاي قبل فيفا 10 روز را به عنوان FIFADAY اعلام کرده است و آن هم به اين علت است که در طول اين 10 روز فدراسيون‌ها و باشگاه‌هاي مختلف جهان کسب درآمد بيشتري بتوانند داشته باشند.

وي با بيان اينکه از مرحله يک‌هشتم به بعد جام‌حذفي مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود، عنوان کرد: اين مسئله به اين خاطر است که چهره قهرمان جام‌حذفي واقعي‌تر و پررنگ‌تر به نمايش درآيد و با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده فينال ليگ برتر و همچنين جام‌حذفي با يک بازي صورت مي‌گيرد و مکان آن کشورهايي مانند آلمان که مسابقات خود را به صورت سازمان‌يافته در شهري مانند برلين برگزار مي‌کنند ما هم بتوانيم فينال را به طور مشخص در ورزشگاهي مخصوص برگزار کنيم.

مسئول کميته مسابقات سازمان ليگ برتر فوتبال در مشهد افزود: در برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي مسابقات سال آينده بويژه نيم‌فصل آينده تمام بازيها در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود.

بهروان تصريح کرد: هيچ تيم استاني تاکنون مسئله 3 درصد حق باشگاه‌ها را رعايت نکرده است که خود را ملزم به پرداخت آن کند که متأسفانه باشگاه‌ها با دخالت در کار بازيکنان مانع وصول اين 3 درصد ماليات مي‌شوند و به طور قطع تلاش ما بر اين است که بازيکنان به تنهايي و بدون دخالت باشگاه اين ماليات را پرداخت کنند.

نظرات بینندگان