arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳

محمد دادکان به فوتبال بر می گردد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بازگشت دادکان به فوتبال بعد از جام جهانی قطعی شد

در حالی که طی چند سال اخیر بارها درخصوص بازگشت دادکان به عرصه مدیریتی فوتبال خبرهایی در رسانه‌ها منتشر شده بود و گفته می‌شد محمد دادکان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، وزیر ورزش یا رئیس فدراسیون به فوتبال برمی‌گردد، اما هر بار این بازگشت با امتناع از سوی دادکان مواجه شد. بنا به گزارش خبرنگار بانک ورزش، محمد دادکان پس از صحبت‌هایی که با مقامات ارشد دولت روحانی برگزار کرد، در نهایت راضی به حضور و بازگشت به عرصه فوتبال شد.

در حالی که گفته می‌شود وزیر ورزش اختلاف شدیدی با دادکان دارد، اما معاون اول رئیس‌جمهور و چند وزیر در دولت یازدهم با بازگشت دادکان موافق هستند و به نظر می‌رسد رئیس جمهور روحانی هم برای بازگشت دادکان، نظر موافقش را اعلام کرده است. در همین راستا یکی از مشاوران جهانگیری خبر از قطعی شدن بازگشت دادکان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازی‌های جام جهانی داد.

همچنین برای تأیید این خبر از کانال‌های دیگر این اتفاق را پیگیری کردیم که در نهایت گفته شد گودرزی هم در جمع مدیرانش اعلام کرده اجماع در دولت بر بازگشت دادکان است. در همین حال گفته می‌شود دیدار چند وقت پیش دادکان با جهانگیری که از سوی وی در شبکه اول تلویزیون هم تأیید شد، در همین راستا بوده و دادکان برای ریاست فدراسیون فوتبال به معاون رئیس جمهور روحانی پاسخ مثبت داده است.

در همین حال گمانه‌زنی‌ها برای بازگشت دادکان زمانی جدی تر شد که حسین فرکی هم از ادامه همکاری با فولاد خوزستان به طور عجیبی اجتناب کرد. برای صحت و سقم این اتفاق مهم در فوتبال، با دادکان تماس گرفتیم اما او که قصد مصاحبه نداشت تنها به این جمله اکتفا کرد: اتفاقات خوبی در راه است، همیشه درخصوص این مسائل صحبت‌هایی با من می‌شود اجازه بدهید صحبت نکنم.
برچسب ها: وزیر ورزش ، دادکان
نظرات بینندگان