arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

انتقاد امام‌جمعه تویسرکان از پخش فیلم‌های کره‌ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امام جمعه تویسرکان با انتقاد از پخش فیلم های کره ای در صدا و سیما،گفت: معرفی الگوهای برتر در جامعه با چالش مواجه است از این رو انتظار می رود با شور، انرژی جوانی و استفاده از زیبایی‌های هنر، الگوی ایرانی را به دنیا معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در دیداری صمیمانه با جمعی از جوانان شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: تقویت انگیزه، امید و شناخت الگوهای برتر ایرانی اسلامی برای حفظ روحیه انقلابی و ولایی برای جوان امروز یک ضروت است.

وی با اشاره به خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، تصریح کرد: الگوهای درخشنده، ارزشی و دینی بسیاری در جامعه اسلامی همچون ائمه اطهار(ع)، علی اکبرها و  شهدا وجود دارد و جوانان با غنیمت شمردن فرصت و انرژی جوانی خود و با بهره گیری از این الگوها می توانند با حرکت در مسیر قله سعادت به فضایل نیک اخلاقی و رفتاری برسند.

امام جمعه تویسرکان با انتقاد از پخش فیلم های کره ای در صدا و سیما، افزود: درباره معرفی الگوهای برتر در جامعه کاستی هایی شده است و از جوانان انتظار می رود با شور، نشاط و انرژی جوانی خود و با استفاده از زیبایی های هنر در تمامی عرصه ها فضائل اخلاقی و الگوهای برتر ایرانی و اسلامی را به جامعه معرفی کنند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ نرم است و همان گونه که فرمانده هان و سرداران جوان غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با ارائه نقشه ها و راهکارها توانستند با دشمنان انقلاب و اسلام مقابله کنند ضرورت دارد جوانان امروز ما نیز با تقویت روحیه ایمان، بصیرت، تقوا در خود و تبیین سیره نبوی و علوی در جامعه در جنگ نرم نیز هوشیارانه حضور داشته و سردار جنگ نرم باشند.

وی ابراز کرد: فراهم ساختن بسترهای لازم برای توسعه هرچه بیشتر برگزاری نسشت ها، گفتمان ها و مناظره های دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به ویژه در فضایی علمی سبب رشد هرچه بیشتر تعلیم سازنده اسلامی در جامعه به ویژه در جوانان می شود.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه کشور ما دارای ظرفیت های متعدد اقتصادی، و فرهنگی و مذهبی بسیاری است، افزود: بهره مندی از علم، تقویت روحیه ظلم ستیزی وعدالت خواهی، تقوا و خودسازی از بایسته های جوان امروزما است.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: اعتماد به نفس و تقویت روحیه خودباوری و اینکه ما می توانیم با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری رمز پیروزی جوانان است.

حجت الاسلام علی کاروند سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نیز اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی هرجا نیاز به دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی و اسلامی بوده، خودجوش پا به عرصه گذاشته و در راه امام و شهدا و دفاع از مرزهای خاکی و فکری این نظام ذره ای عقب نشینی نکرده اند.

وی تصریح کرد: این مملکت با رهنمودهای ولی فقیه و حضور جوانان ارزشی عزت و قدرت خود را به دست آورده است.

به گزارش تسنیم، در این نشست صمیمی جوانان تویسرکانی برخی مشکلات، موانع و خواسته های خود را اعلام کردند.

نظرات بینندگان