arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

مسی: پیروزی برابر بوسنی آسان نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مهاجم تیم ملی آرژانتین با تمجید از تیم بوسنی عنوان کرد: پیروزی برابر این تیم کار آسانی نبود اما آن‌ها توانستند به هدف خود که پیروزی در اولین دیدار جام جهانی بود دست یابند.

آرژانتین توانست با برتری دو بر یک برابر بوسنی و هرزگوین جام جهانی بیستم را با پیروزی آغاز کند. مسی در این دیدار یک گل به ثمر رساند.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی تیمش برابر بوسنی و هرزگوین گفت: مهم‌ترین موضوع برای ما این بود که جام جهانی را با پیروزی شروع کنیم که توانستیم به هدف خودمان برسیم. بوسنی تیم خوبی است که بازی زیبایی به نمایش می‌گذارد. پیروزی برابر این تیم کار آسانی نبود. آن‌ها در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و ما روی به ضد حملات آوردیم و توانستیم در یکی از این ضد حملات نیز به گل برسیم.

لیونل مسی که پس از پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در ادامه درباره اعتراض هواداران برزیلی به تیم ملی آرژانتین گفت: تقریبا انتظار این را داشتیم که جو نسبتا سختی در ورزشگاه ریودوژانیرو علیه ما باشد. می‌دانستیم که قرار است چنین اتفاقاتی در ورزشگاه بیفتد به همین خاطر آرامش خودمان را حفظ کردیم و توانستیم بر فضای ورزشگاه غلبه کنیم.

آرژانتین در دومین دیدار خود در جام جهانی باید برابر تیم ملی ایران به میدان برود و سپس در آخرین دیدار مرحله گروهی با نیجریه دیدار خواهد داشت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان