arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۳

پورمحمدی: گزارش‌های صداوسیما در ارتباط با دولت برایمان عادی شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر دادگستری در مورد واکنش آیت‌الله آملی‌لاریجانی در حاشیه آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام در ارتباط با برنامه‌ای که از صدا و سیما در ارتباط با این قوه منتشر شده بود گفت: در مورد مسائل و موضوعاتی که صدا و سیما مطرح می‌کند باید بررسی‌های کاملی شود و منتشر شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: معمولا جامعه نسبت به مسایل منفی زودتر عکس‌العمل نشان می‌دهد، ولی در مورد مسائل مثبت این عکس‌العمل را به سرعت ندارد و گاهی برایش قابل قبول نیست و آن را بعضا نوعی توجیه عملکرد می‌داند.

وی ادامه داد: موضوعات منفی کل جامعه را فرا می‌گیرد و وقتی که یک جواب مثبت در مورد آن منتشر می‌شود چون ممکن است در یک برنامه‌ای دیگر و دو هفته بعد این جواب مثبت داده شود و افرادی که بیننده آن برنامه هستند ممکن است اصلا آن موضوع یادشان نباشد.

وی ادامه داد:‌ در مورد دولت صدا و سیما گزارش‌های زیادی منتشر می‌کند و دیگر برای دولت عادی شده، حساسیت دولت کمتر شده و بنا شده که ما عکس‌العملی نشان ندهیم، اما گزارش‌های صدا و سیما در ارتباط با قوه قضاییه کمتر است. بنابراین حساسیت بیشتری وجود دارد ولی در مجموع در ارتباط با کل قضیه باید تدبیر مناسبی در نظر گرفته شود.

نظرات بینندگان