arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

استیلی: مشکل مالکیتی راه‌آهن ربطی به سازمان لیگ ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن می‌گوید مشکلات مالکیتی این باشگاه ارتباطی به سازمان لیگ ندارد.

حمید استیلی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نفت تهران از هفته دوم لیگ برتر چهاردهم اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم روز خبرنگار را به تمامی زحمت‌کشان این عرصه و همین‌طور اهالی رسانه تبریک بگویم. امیدوارم با کمک شما فوتبال را به ساحلی آرام برسانیم.

وی افزود: بازی اولمان مقابل استقلال بازی سختی بود. در نیمه اول بازی روند خوبی را داشتیم اما در نیمه دوم تمرکز تیم به هم ریخت و روی نقاط ضعفمان گل دریافت کردیم. در حال حاضر روی نقاط ضعفمان کار کردیم و سعی می‌کنیم فردا بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: علی منصوریان نیز مربی خوب و بادانشی است و رفیق و برادر من محسوب می‌شود اما فردا به بهانه برگزاری این بازی باید مقابل دوست و رفیق قدیمی‌ام قرار بگیرم.

وی در ادامه درباره مشکلات مالکیتی باشگاه نیز گفت: در هفته‌های گذشته تمرکز لازم را نداشتیم. گاهی مربیگری می‌کردم و گاهی هم به دنبال انجام کارهای تیم بودم. ما اعتقاد داریم مشکلات مالکیتی باشگاه باید از طریق راه‌های قانونی حل و فصل شود. امیدوارم در هفته آینده این اتفاق رخ دهد. شما در نظر داشته باشید در حال حاضر بخش خصوصی که بخواهد این تیم را خریداری کند، نزدیک 20 میلیارد تومان باید هزینه کند و این پول نیز برنخواهد گشت. در برنامه 90 نیز گفتم کسانی که هزینه را انجام داده‌اند، از روی عشق به فوتبال آن را انجام داده‌اند. می‌خواهیم با یک سرمایه‌گذاری 10 ساله کار بازیکن‌سازی را انجام دهیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود الزام قوه قضاییه باز هم برای راه‌آهن هزینه می‌کنید، گفت: نمی‌توانیم برای تیم هزینه نکنیم. هفته گذشته که مقابل استقلال بازی کردیم نزدیک به 50 میلیون تومان برایمان هزینه داشت که پرداخت کردیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ی مبنی بر اینکه مهدی تاج اعلام کرده بود در صورت حل نشدن مشکل مالکیتی باشگاه این تیم نمی‌تواند در لیگ برتر حضور یابد، چطور شما دو بازی است بدون مشکل بازی می‌کنید؟ گفت: مالکیت تیم به سازمان لیگ ارتباط ندارد. باشگاه ما مدیرعامل و تشکیلات دارد و من هم سرمربی تیم هستم. پس بحث مالکیتی ما هیچ‌گونه ارتباطی به سازمان لیگ ندارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان