arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

کنایه‌های ولبک به شیاطین سرخ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم جدید آرسنال که از تیم رقیب آمده است می گوید بهترین تصمیم خود را گرفته است. او تاکید کرد که آرسنال در این چند سال اخیر بیشترین پیشرفت را در بین تیم های لیگ برتری داشته است.

بعد از آن که رادامل فالکائو به منچستر یونایتد پیوست خاویر هرناندس و دنی ولبک چاره ای جز جدایی از شیاطین سرخ را نداشتند. هرناندس به اسپانیا رفت تا پیراهن رئال‌مادرید را بر تن کند اما دنی ولبک ترجیح داد تا در فوتبال انگلیس باقی بماند و پیراهن آرسنال، رقیب سنتی منچستر را بر تن کند که این خشم هواداران شیاطین سرخ را برانگیخته است.

ولبک در نخستین اظهار نظر خود بعد از پیوستن به آرسنال سخنانی را بر زبان آورد که خشم طرفداران تیم سابقش را برانگیخت. او در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه آرسنال داشت، گفت: آرسنال در این چند سال اخیر در بین تیم های لیگ برتری بیشترین پیشرفت را داشته است. آرسن ونگر از سال گذشته تا الان کارهای بزرگی برای آرسنال انجام داده است. ما قهرمانی در جام حذفی را به دست آورده ایم و احساس می کنم که زمان آن فرا رسیده است که با رقابت با تیم های بزرگ جام قهرمانی در لیگ جزیره را هم به دست آوریم.

او ادامه داد: از کودکی تا الان در منچستر یونایتد بوده ام. روزهای خوبی را با این تیم پشت سرگذاشتم اما شرایطی که الان در آن قرار دارم برایم حساس تر از هر زمان دیگری است. به آرسنال آمده ام تا حقیقت را برای مردم روشن کنم. برای موفقیت تیم نهایت تلاش خود را به کار می گیرم. امیدوارم به مکانی که می خواهم برسم. در زندگی همه چیز به سرعت پیش می رود و هیچ گاه توقف را نمی بینیم. از نظر خودم با پیوستن به آرسنال بهترین تصمیم را گرفتم. اطمینان دارم که بهترین تصمیم را گرفتم. امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

شاگردان آرسن ونگر فصل جاری لیگ جزیره را خوب آغاز نکرده‌اند و از سه بازی که به میدان رفته‌اند تنها یک پیروزی را به دست آورده‌اند و این باعث شده تا اختلاف آنها با صدر جدول به 4 امتیاز از همین ابتدا افزایش یابد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان