arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳

اشمایکل: هواداران منچستر یونایتد کمی حوصله کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پیتر اشمایکل دروازه بان سابق باشگاه منچستر یونایتد انگلیس درپیامی از هواداران وکادر اداری این تیم خواست تا در مورد عملکرد لوییس فان خال مربی هلندی جدید این تیم کمی حوصله کنند.


 وی گفت :باید دراین شرایط که تیم به تازگی بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته است و مربی هم برای پیاده کردن افکارش در زمین به زمان نیاز دارد ،حوصله کرد.

اشمایکل افزود: هواداران و مسئولان باشگاه باید به خوبی این مسئله را بپذیرند که واکنش تند در قبال نتیجه چند بازی دردی را دوا نمی کند بلکه باید اجازه دهیم هم بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند و هم مربی بتواند سیستم مورد نظر خود را در زمین پیاده کند.

دروازه بان سابق تیم منچستر یونایتد گفت: تیم در شرایط گذار به سر می برد و باید همه کمی صبر کنندتا تیم از این مرحله عبور کند و به شرایط ایده آلی که همه از تیم انتظار دارند، برسد.

نتایج بسیار ضعیف تیم منچستر یونایتد درهفته های آغاز فصل فوتبال انگلیس با مربیگری لوییس فان خال موجب شده است تا صدای اعتراض برخی هواداران وحتی مسوولان این تیم علیه عملکرد این مربی شنیده شود.

تیم منچستر یونایتد درپایان هفته سوم فوتبال جزیره با دو امتیاز حاصل یک شکست و دو مساوی در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

این باشگاه اخیرا آنخل دی ماریا از رئال مادرید اسپانیا و فالکائو از موناکو فرانسه را به خدمت گرفته است .
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان