arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۳

تساوی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و نفت مسجد سليمان در چارچوب ديدارهاي هفته هشتم ليگ برتر مساوي شد.

پرسپوليس بعد از پشت سر گذاشتن چند روز ملتهب و پرحاشيه از ساعت 19:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادي تهران مقابل تيم نفت مسجد سليمان قرار گرفت تا بعد از برکناري علي دايي شاهد اولين تجربه مربيگري حميد درخشان در فصل جاري باشيم. نتيجه نهايي اين ديدار تساوي يک بر يک بود. کيومرث چراغي در دقيقه 4 براي نفت مسجد سليمان و هادي نوروزي در دقيقه 56 براي پرسپوليس گلزني کردند.

عادت اخير سرخ‌ها به شوکه شدن در اين بازي هم تداوم پيدا کرد و در دقيقه 4 کيومرث چراغي با نفوذ از جناح چپ خط دفاعي پرسپوليس و شوت محکم از پشت محوطه جريمه، دروازه نيلسون را باز کرد تا اين گل زودهنگام به عنوان اولين رکورد درخشان ثبت شود.

پرسپوليس بعد از دريافت گل آن طور که انتظار مي‌رفت به آب و آتش نزد. چند حمله پراکنده تنها واکنش تيم بي‌برنامه درخشان به گل خورده بود و بازيکنان نفت هم با دلخوش کردن به چند ضدحمله‌اي که نصيب‌شان شد بيشتر به زدن شوت‌هاي از راه دور پرداختند.

با شروع نيمه دوم تيم ميهمان هجومي‌تر ظاهر و يکي، دو بار هم روي دروازه پرسپوليس خطرساز شد. تيم تحت هدايت درخشان با تکيه بر نفوذ‌ بازيکنان لب خط خود بالاخره در جناح راست خط دفاعي نفت صاحب ضربه ايستگاهي چسبيده به خط طولي محوطه جريمه شدند که در اين هنگام سرمربي سرخ‌پوشان اقدام به تعويض 2 بازيکن کرد تا هادي نوروزي تازه نفس پشت توپ بايستد، در دقيقه 56 گل تساوي را به ثمر برساند و عنوان تعويض طلايي را به خود اختصاص دهد.

نفتي‌ها بعد از دريافت گل مساوي دقايقي روي دروازه پرسپوليس فشار آوردند اما با فروکش کردن اين موج احساسي، پرسپوليس نبض بازي را در اختيار گرفت و به طراحي حملات روي دروازه ميهمان پرداخت اما در نهايت هم به جايي نرسيد. اواخر بازي هر 2 تيم فرصت‌هايي براي گلزني داشتند اما دروازه‌ها بسته ماند تا اين ديدار با تساوي يک بر يک و تقسيم امتيازات خاتمه پيدا کند.

در اين ديدار محسن بنگر و حميدررضا علي عسکر از پرسپوليس و حامد محمودي، سعيد سالارزاده و ميلاد سليمان فلاح توسط داور با کارت زرد جريمه شدند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان