arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۳

صفار: نمیدانم این چگونه حصری است که میتوانند به راحتی با بیرون تماس بگیرند ، بیانیه دهند و صبح به صبح نان داغ و تازه از دست نگهبانان بگیرند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صفار هرندی گفت : نمیدانم این چگونه حصری است که میتوانند به راحتی با بیرون تماس برقرار کرده و بیانیه و نظره صادر کنند و صبح به صبح نان داغ و تازه را از دست نگهبانان خود بگیرند .

به گزارش «تیتریک»؛عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش 9 دی کرج در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد به خبرنگار "تیتر1" گفت : نمیدانم این چگونه حصری است که صبح به صبح نان تازه را از دست نگهبانان تحویل میگیرند ، با بیرون ارتباط دارند و تا این حد هم از آن ناله میکنند .

وی با بیان اینکه از همان حصر هم بیانیه و نظریه صادر میکنند گفت : نمیدانم این چگونه حصری است که آنها میتواند ارتباط داشته باشند و تازه از آن شکوه هم میکنند و اگر فرصت بیشتری پیدا کنند دست به کارهای بشتری میزنند ، به تازگی هم به آنها گفته شده میتوانند برای گرفتن نان از خانه خارج شوند و هوا بخورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت : خیلی ها فکر میکنند که سران فتنه بلافاصله پس از وقایع سال 88 به حصر خانگی افتادند در حالی که اینگونه نیست و رأفت نظام اسلامی بیش از یکسال به آنان فرصت  داد تا شاید متنبه شده و اظهار پشیمانی کنند.

صفار هزندی افزود : ولی آنان نه تنها دست از مواضع خود برنداشته و اعلام برائت نکردند بلکه در قضیه سوریه ورود پیدا کرده و آشوبگری های خود را به گونه ای دیگر هدایت میکردند و از این جهت به حصر افتادند تا دسترسی دشمن به آنان قطع شده و نتوانند بر خلاف مصالح نظام و مردم کاری کنند.
نظرات بینندگان