arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۵۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۳

ورود مجلس به پرونده «پدیده»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود خانه ملت به پرونده پدیده خبر داد و مطالبه مردمی را علت ورود نمایندگان به این پرونده عنوان کرد.

سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، از ورود قوه مقننه به پرونده شرکت‌های پدیده، تبرک و پردیسبان خبر داد.

وی افزود: ‌با توجه به مطالبه عمومی شکل گرفته از مجلس و مراجعات مردم، به این پرونده ورود می‌کنیم.

هاشمی با بیان اینکه از قوه قضائیه حمایت می‌کنیم، در پاسخ به این سوال که مجلس در برابر فشارها به دستگاه قضا در این پرونده‌‌ها چه اقدامی می‌کند؟ گفت: دستگاه قضا مستقل عمل می‌کند و قطعا مجلس شورای اسلامی در برابر فشارها از این دستگاه حمایت خواهد کرد.
وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور، اظهار داشت: باید جلوی کسانی که در جهت خلاف این تدابیر و فرمایشات عمل می‌کنند، گرفته شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
1
16
این سوال برای من پیش اومده که این چند سال چه اتفاقی می افتاده که کاری به کارش نداشتن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
15
به فوتبالش که صاحب نداشت ورود کردو اصلاحش کرد خداروشکر
پدیده هم که صاحب داره دیگه با این اااااقتدار مجلس قضیه یه شبه حله!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
کسی قدر پهلوان و پدیده رو میدونه که اینده نگر باشه.نه ادمای شارلاتانی که سرمایه ی ملی رو ریختن تو مسکن مهری که بزور واسه ش مستاجر میشه گیر اورد.دور از شهر وبدون امکانات وجذابیت. ولی پدیده چی؟ پدیده وقتی به ثمر بشینه خوش یه عامل بزرگ واسه تمرکز زدایی به حساب میاد. معضلی که هنوز کارشناسان ما واسه راه حلش مونده تا بفهمن . دیگه شاهد هجوم مردم از شهرهای کوچیک به کلانشهر ها نیستیم.چون بعد ازون در همه ی نقاط کشور جاذبه ی گردشگری ورفاهی وامکانات یافت میشه. اینو بفمین انقد سنگ نندازید.نگین چون فلانی دکترا نداره رده. به پهلوان زمان بدین. بهش اعتماد کنید. این مرد مرد بزرگیه. بیاین غرورتونو بذارید کنار و راهشو هموار کنید ماهم نمیگیم پهلوان کرد میگیم شما کردید.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
دوست ناشناس درست میگن، فرمایش مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی 2 ساله که مطرحه، چرا الآن و چرا یکهویی دارن برخورد میکنن؟
چرا زودتر نگفتن که اینهمه مردم سرمایه گذاری نکنن؟
آخه مردم با چه امیدی پول بزارن تو بانک با سود 20 درصد وقتی تورم بالای 35 درصده؟
جدیدا هم میخوان سود بانک هارو کم کنن، تورمم زیاده، بعد میگن چرا مردم ارز و طلا میخرن یا سهام پدیده میخرن، بیان بزارن تو بانک تا پولشونو براشون ظرف 5 سال نصف ارزش کنیم، یا بزارن تو بورس که هر روز در حال سقوطه....:(
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
_اینرا هم که همگی قبلا میدانستیم که دبی صرفا یک بیابان بوده و اکنون با تجمیع امکانات آسایشی و رفاهی و تفریحی در یک برهوت : منبع درآمد و روزی آمال و آرزوی
ایرانیان شده بود ؟! و چقدر ارز برای این نیاز مشروع به خارج فرستاده شد و با چه تحقیرهایی ایرانیان روبرو گشتند!؟
// اکنون که یکی از هم وطنانمان با مشارکت 120 هزار سهامدار سرمایه ی خود را که میشد در دلالی ملک یا خرید سکه و ارز بگذارند و هیچکس متعرضشان نشود
برای ساخت یک شهر تفریحی توریستی همه چیز تمام گذاشته اند ....... اما تیر از همه جا میرسد ::: در حالیکه ما هم میتوانیم درآمدی معادل نفت مثل تایلند از گردشگری داشته باشیم::: بسکه جاذبه های عظیم تاریخی و طبیعی در کشور داریم........ اما چرا مردممان نمیگذارند؟؟؟؟؟
زیرا اگر ثروت مندی در پشت چشمانشان اختلاص کند یا اصلا مایملک جمع کند کاری به کارش ندارند و حتی 1% هم مالیات نمیدهد
اما همینکه کارخانه ای بزند یا جاذبه ی توریستی را خلق کند علاوه بر مالیاتهای کلان :: هزار تیر و ترکش و صدا بر علیهش در میاید
:::: لطف کنید و بگذارید سهامدار با ریسکهای موجود در اینکار ادامه دهد و برایش دل نسوزانید ....... اما لطفا سنگ هم نیندازید.
پهلوان اگر میخواست برود باری را بر دوش خود نمینداخت که هرگز قابل جابجا شدن نیست و کار ساختش در مراحل پایانی است ::: ما درقبال مواضعمان نزد خدا مسولیم
نظرات بینندگان