arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۸۳۸
تعداد نظرات: ۱۷۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۳
نبویان، عضو جبهه پایداری در مجلس مدعی شد:

مذاکرات رسماً شکست خورد، همه داشتند می رفتند که «حل کننده مشکلات» از ایران به وین رفت و طرحی ارائه داد/ کری پس از مشاهده طرح گفت: «مگر احمق باشید مذاکرات را ترک کنید»

سعید جلیلی می‌گفت «یکبار 20 دقیقه دیر آمدند، وقتی آمدند نشستند، من بلند شدم و 20 دقیقه رفتم در حیاط ایستادم تا بدانند که ما عاشق مذاکره با این‌ها نیستیم»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مذاکرات رسماً شکست خورد، همه داشتند می رفتند که «حل کننده مشکلات» از ایران به وین رفت و طرحی ارائه داد/ کری پس از مشاهده طرح گفت: «مگر احمق باشید مذاکرات را ترک کنید»
حجت‌الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)گفت: در وین مذاکرات به بن بست کامل خورده بود و جان کری داشت می‌رفت و گفتند نرو، حل کننده مشکلات از ایران رفت و طرحی را ارائه داد که جان کری می‌گوید مگر احمق باشید مذاکرات را ترک کنید، نمی‌دانیم این طرح چیست، چه کسی می‌داند؟ این طرح چیست؟ چرا به مردم و مسؤولان نمی‌گویید، چه کسی به آنجا رفته است؟ با اجازه چه کسی رفته است؟
 
به گزارش «انتخاب»، نبویان اظهار داشت: روز به روز خواسته‌های آمریکا در حال افزایش است؛ غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها می‌گویند «طول مدت اجرای توافق جامعه باید 15 سال باشد، رییس جمهور آمریکا قول داده درباره تحریم‌ها با کنگره صحبتی کند، تمامی تست‌های موشک ایران باید تحت نظارت آمریکا باشد، دسترسی آژانس باید نامحدود باشد، لغو تحریم‌ها باید از سوی آژانس صورت گیرد». آیا آژانس تأیید می‌کند؟

وی ادامه داد: غربی‌ها می‌دانند که اقتدار ما موشک‌ها هستند، از این‌رو نسبت به آن زوم کرده‌اند، رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند پرداختن به مسأله موشکی ایران احمقانه و ابلهانه است؛ من دو هفته پیش به آقای عراقچی گفتم که شرمن مصاحبه می‌کند به او می‌گویند «رهبر ایران گفته است ابلهانه، احمقانه است، ولی او با خونسردی تمام می‌گوید، چه چیزی ابلهانه و احمقانه است، طرف ایرانی دو بار تعهد داده است»، به آقای عراقچی گفتم شرمن راست می‌گوید؟ ساکت شد، در گام دوم این اتفاق افتاده است؛ در گام نهایی نیز شکست خورده‌اند.

حجت‌الاسلام نبویان تصریح کرد: ما باید به قطعنامه 1929 که در سالگرد فتنه 88 فتنه گران صادر کردند، عمل کنیم، این قطعنامه قوی‌ترین تحریم‌ها را دارد که در بند 9 بحث موشکی بیان شده است؛ آقایان تعهد داده‌اند که تمام نگرانی‌ها گذشته و الان غرب را حل می‌کنند، خب یکی از نگرانی آژانس بحث موشکی ایران است.

وی تأکید کرد: این‌ها مغرض نیستند، به نظر من بلد نیستند، وارد و متخصص نیستند؛ توجه نمی‌کند که یک کلمه در سطح بین المللی چه بار معنایی دارد؛ یکی از چیزهای که خواسته‌اند فردو تعطیل شود؛ آقای ظریف در جلسه غیر علنی مجلس گفت «ما خودمان گفتیم دیگر نمی‌خواهیم در فردو غنی سازی کنیم».

نماینده مجلس با بیان این‌که گفته‌اند که تحقیقات باید بر روی نسل یک باشد، خاطرنشان کرد: بنده نمی‌گویم این مطالبی که می‌گویم پذیرفته‌ایم، بلکه می‌گویم مطالبی که در این باره می‌گویم خواسته‌های آنها است؛ در توافق آمده «سانتریفیوژ اضافی باید برچیده شود»، گفته‌اند «باید فاصله تحقیق و دست یابی شما به بمب یک سال طول بکشد که در این صورت نگرانی ما برطرف می‌شود»، اکنون ما بیش از 8 تن 400 کیلوگرم اورانیوم بین 5/3 تا 5 درصد ذخیره سازی داریم که همه برای دولت قبل است، در این دولت یک گرم بر این مقدار ذخایر اضافه نشده است، چرا که تعهد کرده‌اند همه را اکسید کنند.

وی افزود: در فردو 12 آبشار خاموش است، 4 آبشار کار می‌کند، ولی خروجی آن در چیزی همانند بشکه‌ می‌ریزند که حق نداریم نگاه کنیم، آژانس آن را پلمپ کرده‌ است، متخصصان ما حق ندارند نگاه کنند، آژانسی‌ها باید نگاه کنند، در جا نیز می‌برند اکسید می‌کنند؛ غربی‌ها گفته‌اند این مقدار برای ساخت چند بمب کافی است و گفته‌اند که این مقدار باید را به هزار کیلو تبدیل کنید، حتی یکی از معاونان وزارت خارجه می‌گفت که گفته‌اند 300 کیلو شود.

حجت‌الاسلام نبویان اظهار داشت: به آقای عراقچی گفتم چه چیزی گرفتید، گفت ما فردو را داریم، بیش از 8 تن داریم؛ اکنون سانتریفیوژ نطنز و فردو که کار می‌کند بیش از 9 هزار 600 عدد است، ولی خروجی ندارد؛ آنها می‌گویند این برای ما نگرانی دارد باید تعداد آن را به هزار 500 عدد بازگردانید، نهایتش گفته‌اند 6 هزار تا شود و باید هم از نسل یک باشد.

وی افزود: ما تنها برای نیروگاه بوشهر در سال 30 تن سوخت نیاز داریم، اکنون با این 9 هزار 600 عدد حتی اگر آن را اکسید نکنیم سالانه 3 تن خواهیم داشت که قریب به 10 سال طول می‌کشد سوخت یک سال نیروگاه بوشهر را تأمین کنیم؛ روسیه نیز قرار است تا 2020 سوخت را بدهد؛ 19 هزار سانتریفیوژ نصب کرده بودیم که مقداری بیش از هزار عدد آن نسل دو بود که جلوی همه آنها را گرفتند، اکنون نیز می‌گویند تعداد سانتریفیوژها را کم کنید و در طول 10 سال به 9 هزار و 600 برسانید، اکنون باید بیش از 4 هزار تا نباشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گفته‌اند که باید آژانس مواد اعلام نشده را بیان کند؛ ابعاد احتمالی نظامی شما نیز باید اعلام شود.
 
حجت‌الاسلام نبویان پس از پایان این بخش از مطالب خود گفت این مواردی که بنده گفتم را آنها از ما درخواست داشتند که بحمدالله تیم ما نپذیرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات وین نیز اظهار داشت: در وین مذاکرات به بن بست کامل خورده بود و جان کری داشت می‌رفت و گفتند نرو، حل کننده مشکلات از ایران رفت و طرحی را ارائه داد که جان کری می‌گوید مگر احمق باشید مذاکرات را ترک کنید، نمی‌دانیم این طرح چیست، چه کسی می‌داند؟ این طرح چیست؟ چرا به مردم و مسؤولان نمی‌گویید، چه کسی به آنجا رفته است؟ با اجازه چه کسی رفته است؟

وی ادامه داد: اکنون نمی‌دانیم وضع مذاکرات چیست، گزارشی اکنون نداریم، مگر این‌که گزارشی برسد؛ موضع مقام معظم رهبری کاملا مشخص است؛ من معتقدم تمدید مذاکرات به ضرر ایران است چرا که بحث هسته‌ای را قفل کرده است، تحریم‌ها نیز وجود دارد، تحریم روی تحریم است؛ این‌ها مانور می‌دهند که اکنون روزانه یک میلیون بشکه نفت می‌فروشیم و ما با مذاکره توانستیم نگه‌داریم و گرنه آنها می‌خواستند به صفر برسانند؛ هیچ گاه نمی‌توانند به صفر برسانند، مگر ایران اجازه می‌دهد که از خلیج فارس نفت دیگران بگذرد، ایران راه‌های فروش نفت خود را پیدا کرده بود.

حجت‌الاسلام نبویان بیان داشت: حتی در توافقنامه تعهد داده‌اند «80 درصد پول نفت را بلوکه کنند و 20 درصد بیاید»، من باور نمی‌کنم 7 میلیون دلار آمده است یا خیر؟ مسؤول بانک مرکزی در کمیسیون می‌گفت «پول نخست به حساب سوئیس می‌رود، برای نمونه هند روپیه را به سوئیس می‌دهد، سپس روپیه را به کشورهای عربی می‌برند، باید صبر کنیم تا یک تاجر عربی بخواهد با هند معامله کند روپیه لازم داشته باشد، سپس به درهم تبدیل می‌شود، باید صبر کنیم یک نفر به درهم نیاز داشته باشد، سپس تبدیل به دلار می‌شود، در نهایت نیز شب‌ها خرد خرد وارد ایران می‌کنیم».

وی تصریح کرد: آقای نعمت زاده گفت «قبلا دلال می‌آورد اکنون هم دلال می‌آورد»، قبلا به صورت چمدان می‌آوردند و آقای قاسمی گفت که نصف پول فروش نفت را وارد می‌کردیم؛ اکنون به کدام تعهد، خود آمریکا عمل می‌کند؟، رییس هواپیمایی را آوردیم گفتیم به شما هواپیما فروخته‌اند گفت «نه، حتی در سوخت هم به ما فشار می‌آورند».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صنعت بیمه گفت تاکنون یک کشتی را بیمه نکرده‌اند؛ آقای جلیلی می‌گفت «با صادر کنندگان پتروشیمی صحبت کردیم، همه گفتند که ما هیچ مشکلی در صادرات پتروشیمی نداریم، مشکل ما دولت است که نمی‌گذارد زیاد صادر کنیم»؛ نعمت زاده گفت «یک کشور تحریم خود را برنداشت و اگر هم بردارند به صرفه نیست».

وی یادآور شد: رهبری فرمودند «چه تعهدی است که آمریکا یک تحریم را بردارد و دوباره با عنوان دیگر بیان نکند، از کجا معلوم است که در کاغذ تعهد بدهد، ولی در عمل قبول نکند، از کجا معلوم است که شرکت‌ها به حرف آنها گوش بدهند»، سر تیم مذاکره کننده می‌گفت «آنها وظایف خود را عمل کرده‌اند ولی شرکت‌ها گوش نمی‌دهند».

حجت‌الاسلام نبویان تأکید کرد: متأسفانه شورای عالی امنیت ملی که باید دخالت کند، از حوزه این بحث اخراج شده است، باید دخالت داشته باشند حرف بزنند، البته با قدرت با تمام افرادی که بخواهند انتقاد کنند برخورد می‌کنند و این را در شورای امنیت ملی مصوب کرده‌اند و جز چند نفر دیگران اعتراض نکرده‌اند، به صدا و سیما مصوبه فرستانده‌اند که چرا حرف های اوباما و جان کری را درباره برنداشتن تحریم‌ها پخش می‌کنید.

حجت‌الاسلام نبویان با تأکید بر این‌که بروی مجلس و خبرگان برنامه ریزی دارند، اظهار داشت: اینها معتقدند که خبرگان رهبر ساز است و نیاز دارند به هر صورت ممکن توافق کنند، ظریف گفت «هر گونه توافقی از توافق نکردن بهتر است».

وی در پاسخ به پرسش دیگری نسبت به نگرانی برخی از افراد درباره انتخابات مجلس و شکست اصولگرایان اظهار داشت: آنها دنبال وحدت هستند باید به سمت این موضوع رفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را راه حل مشکلات و پیشرفت کشور عنوان کرد و بیان داشت: ما مگر در تولید علم و مسائل نظامی اسلام، امام و رهبری را کنار گذاشتیم، کسی که هل می‌دهد کار علمی کنید رهبر معظم انقلاب است؛ گفته برخی از افراد، تئوریزه کردن نوکری برای آمریکا است.

حجت‌الاسلام نبویان درباره مذاکرات هاشمی با سران عربستان خاطرنشان کرد: یکی از سؤالات من این است، چرا هر وقت دولت اصلاحات سر کار می‌آید قیمت نفت ارزان می‌شود؟ اکنون با کاهش قیمت نفت نمی‌توانیم بگوییم که یک میلیون بشکه می‌فروشیم؛ چرا هر قدر به آمریکا نزدیک‌تر می‌شود کار بدتر می‌شود؟ دوران خاتمی چرا ارزان شده بود؟ شرمن می‌گوید که ما همدیگر را با اسم کوچک صدا می‌کنیم.

وی افزود: می‌گویند اگر فلانی زنگ بزند مشکل حل می‌شود، خب تلفن بزند تا مشکل حل شود؛ مگر عربستان بدون دستور آمریکا آب می‌خورد؟ چرا به هر میزان روابط بیشتر می‌شود و به قول خودشان تعامل می‌کنند وضع اقتصاد بدتر می‌شود، جواب این است که آمریکا نامرد و دشمن است، قبول کنید که دشمن است و این مشکل ما است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سر تیم مذاکره کننده دو هفته پیش گفت «مصاحبه شما نمایندگان درباره مصاحبه هسته‌ای عامل شکست ما در عمان شد»؛ در جلسه آخر سه آذر مذاکره کنندگان ما سر جلسه می‌نشینند و مذاکره کنندگان آمریکا می‌رود بازار خرید و چراغ جادو می‌خرند، به عراقچی می‌گویم این توهین نیست؟
 
وی ادامه داد: سعید جلیلی می‌گفت «یکبار 20 دقیقه دیر آمدند، وقتی آمدند نشستند، من بلند شدم و 20 دقیقه رفتم در حیاط ایستادم تا بدانند که ما عاشق مذاکره با این‌ها نیستیم»

حجت‌الاسلام نبویان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جمهور در همایش مبارزه با فساد اظهار داشت: منابع بودجه مالیات، فروش نفت و اوراق مشارکت است، مالیات را چه کسی می‌گیرد؟ نفت را چه فردی می‌فروشد؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۱۶۴
غیر قابل انتشار: ۱۴۶
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
76
1752
بيرون آوردن سنگي كه شماها و دوستانتان در چاه انداختيد به اين سادگي‌ها ممكن نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
این سنگ رو دولت خاتمی انداخته
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
منظورت روحانی و تیم مذاکره کنندش هستند دیگه؟! چه سنگی از این بزرگتر که هر چی التماس میکنیم آمریکاییها تحویلمون نمیگیرند.
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
روزي كه آن مسئول ارشد اجرائي مي گفت قعطنامه كاغذ پاره اي بيش نيست جناب نبويان شما كجا بودي كه حالا دم انتخابات سينه چاك شده اي!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
جای تعجب دارد که این دلواپسان...این همه فشار و گرفتاری و بیکاری و اختلاس و تحریمهای ناجوانمردانه رادر دولت گذشته میبینندوتعمدانه چشم فرو میبندند...این تذهبون
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بیچار ملتی که التماس آمریکا رو بکند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
حضرت امام خمینی میفرمایند:تاوقتی که آقای خامنه ای رادر راس نظام دارید دلواپس هیچ چیز نباشد ایشان دلسوزترین فرد برای نظام هستند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
احسنت.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
53
1126
شما که همه چیزو می دونی ؟؟؟؟!!!!!!! بعد نمی دونی طرح چی بوده ؟؟؟؟
جمع کنید بساطتون و بابا
سعید جلیلی می‌گفت «یکبار 20 دقیقه دیر آمدند، وقتی آمدند نشستند، من بلند شدم و 20 دقیقه رفتم در حیاط ایستادم تا بدانند که ما عاشق مذاکره با این‌ها نیستیم»
خوب این یعنی چی ؟؟؟؟؟ شاید یارو یه مشکلی براش پیش اومده بود ...آره اگه این عمل به دفعات تکرار می شد .. بله اونوقت باید واکنش نشون می دادن
این حرکت آقای جلیل نشون داد که هیچ چیزی از دیپلماسی بلد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
شما مثل اینکه تو غار زندگی می کنی. تو دیپلماسی کوچکترین حرکتی دارای معنی و مفهومه، اونوقت شما می گی شاید یه مشکلی پیش اومده بود!!!
اینا رو ولش کن. حالت خوبه؟
سعیدرایگان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دوست عزیز...مگر نمیدانید که سعیدجلیلی علم غیب داره ...و قبل از اینکه دیپلمات ها بیآن دلیلش رو میدونسته...و با خبر بوده که..کار ..کار صهیونیسم بوده!!!!!!!!!
محمد مهدی
| ROMANIA |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دوست اصولگرای ناشناس، ادب مرد به ز دولت اوست، دوستان نقد را با بی اخلاقی و توهین اشتباه گرفته اند.
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سوتی رو حال کردی: یعنی جلیلی بیست دقیقه بیکار تو جلسه نشسته بوده منتظر طرف خارجی!
محمدرضا یونسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با نفر n ام وزرات خارجه هاشون حاضر بشی مذاکره کنی،دیریم بیان،بعدشم دم از اقتدار بزنی بگی گفتم نه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چرا هیچ کس اینجا یک جواب منطقی به حرفهای ایشون نداده؟
چرا همش نیت خونی و نسبتهای حزبی و جناحی میدهید؟
اگر جوابهای منطقی و عقل پسند بدهیم مطمئنا اثر بیشتری دارد زیرا اینگونه هرخواننده ای گمان میکند از بی جوابی به ناسزا گفتن افتاده ایم
ناشناس
| GERMANY |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
کل این خاطره جلیلی و نقل آن توسط نبویان،
ساختگی است!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
آقای نبویان یک بار هم توضیخ بدهید که نتیجه مذاکرات آقای جلیلی چه بود چه دسته گلی برای ایران آورد که دیگران نیاوردند چقدر به قول خود از فرصت ها استفاده کرد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
35
1046
بارک الله اقای جلیلی
خوب چی بدست اورد؟
پاسخ ها
milad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
تا پتش میرسید تهران
تحریم های جدید اعلام می شد
محمد اردكاني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
تحريييييييييييييييييييييييييييم
asi
| NETHERLANDS |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
تحریم و انزوا و قدری هم توصیه به جهان و جهانیان برای بهبود جهان از منظر جلیلی و تیمشان و صد البته آن یگانه مدیر جهانی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سلام
به حرفهای ایشان کاری ندارم چون باید زمان احمدی نژاد هم حرف می زدند که ثابت کنند کشور و انقلاب برای اینها مهم است که البته حرف نزدند.
اما نباید نسبت به جلیلی بی انصاف بود. شما بروید از کسانی که مطلع هستند - مثل خود آقای عراقچی- راجع به آلماآتی 1 و 2 بپرسید تا ببینید چقدر جلو آمدند. خود انتخاب می تواند این کاررا انجام دهد. نباید اینقدر نسبت به کسانی که زحمت کشیدند- ولو اینکه با اونها موافق نباشیم -بی انصاف باشیم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خوب است هر چندبار، بسته پیشنهادی جناب آقای جلیلی را در معرض دید مردم بگذارید تا مردم با اصول دیپلماسی و مذاکراه و ضربه فنی کردن کشور آشنا شوند
مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
نكه الان گل و بلبل شد. لا اقل از ما واهمه داشتن. الان كه هم تحريم مي كنن هم ترسشون ريخته.
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
36
890
ما ملت شکست خوردیم وشماها پیروز وای بحال مردمی که به امثال شما رای دادند
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
19
769
طوری حرف میزنید انگار که اصلا یک دقیقه به شما میدان ندادند بیاین وسط اظهار نظر یا اعمال قدرت کنین..بابا مردمو جیگر فرض کردین که اینطوری حرف میزنین...هشت سال قدرت دست شما بود...قطعنامه دونتو پاره بشه و اسرائیل از نقشه جهان باید حذف بشه و از این کاغذپاره ها هر چقدر میخواین بدین و امثالهم اصلا بار منفی برای ایران نداشت؟!!! حالا نیم ساعت اقای جلیلی رفت تو حیاط هوا خوری و حال اونا رو گرفت اخرش چی شد؟ مردم ایران درد اون تحریمها رو چشیدن و دنیا سمج تر شد ایران رو بچزونه.. کی کار به حالگیری شخصی این و اون داشت...جز اینکه تحریم پشت تحریم اومد؟. حالا اقای کری دوست داشت بره بازار چراغ جادو بخره. مذاکرات شکست خورد و ایران رفت تو انزوا؟!! مردم درد بیکاری و امار طلاق و اعتیاد و اختلاس و فقر داره میکشتشون اونوقت شما گیر یه بازار رفتن جان کری هستی. میشه بسههههههه. بخدا مردم جیگر نیستنااااااا خوب میفهمن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
این کامنت به اندازه کافی منطقی هست که جواب این حجه الاسلام باشه
فقط کافیه به سوال اول این کامنت پاسخ بدن : طی این 8 سال که همه چیز دستتون بود چه کردین ؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
22
629
همه واسه ما کارشناس انرژی هسته ای شدن

"چرا هر وقت دولت اصلاحات سر کار می‌آید قیمت نفت ارزان می‌شود؟"

توهم توطئه اینارو ول نمیکنه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
همین شماها که می گفتین این دولت اصلاحات نیستو اصولگراها برنده انتخابات شدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقای نبویان می خواهد نتیجه گیری کند که برای گران شدن نفت داش محمود و شرکا باید دوباره به قدرت برگردند.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
جوابشون اینه : دقیقا به همون علت که وقتی امثال شما تند رو ها میان راس قدرت نفت گرون میشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
باید محمود برگرده که قیمت نفت بالا بره و بعدش اختلاس به جای 3000 میلیارد بشه 300 هزار میلیارد تا بهتر کیسه را پر کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
16
442
آقا اگه اطلاعات دیگه ای هم دارید بفرمایید حتی حاضرند پول بابت این اطلاعا ت بدهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
19
598
واسه شما و امثال شما که بد نیست به بن بست بخوره!

تحریم فقط تو زندگی من تاثیر گذاشته،نه شما جناب!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دقیقا
تحریم باعث پیشرفت سرمایه دارا و بدبختی قشر متوسط به پایینه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
15
460
جناب نبویان عزیز شماکه رسما دارید اطلاعات محرمانه امنیتی ونظامی رو فاش میفرمایید بعد بگید اونا اب به اسیاب دشمن میریزند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
14
489
این پایداریها چقدر برا خودشون نوشابه باز میکنن..یاد احمدی نژاد افتادم که تو سازمان ملل هیچکی به حرفاش گوش نمیداد اومد ایران گفت همه مات و مبهوت بودن از هاله ایی که دور سرم بود. جلیلی یه سانت تو مذاکرات جلو نرفت اومده ادعا میکنه اونجا حال امریکایی رو گرفتم رفتم تو حیاط قدم زدن. خخخخخخخ چه باحالن اینا بخدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
13
380
ایت اقا بااین حرفا میخواد بگه خیلی اطلاعات محرمانه داره فکر میکنه خیلی داره تخصصی حرف میزنه درست مثل اون نقاشی نتانیاهو تو سازمان ملل
پاسخ ها
کارون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
14
353
این حرفها مصداق کامل به خطر انداختن امنیت ملی هست و اینها آزادن هر لا طائلاتی بگن
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
14
370
دارو دسته شما با همین تفکرات داعشیسم ، ملت ایران را به دوران سیاه نزدیک کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
17
446
حیف شد. یاد دوره آقایان جلیلی و احمدی نژاد بخیر
چه اقتداری داشتیم تو دنیا همه بهمون التماس می کردن باهامون بجنگن
اقتصادمان هم اقتصاد اول دنیا بود
قدرشناس نبودیم
پاسخ ها
شهرام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
عالیییییی بود!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
مرسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
12
319
استاد بیان مطالب هجو و دروغ و کذب هستند و کشور را با این مسائل در 8 سال گذشته به ورطه نابودی کشاندند.استاد عوام فریبی و مردم فریبی و مظلوم نمایی
ایران دوست
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
230
طبق معمول نظر هم نمی نوانیم بدهیم.چون وب سایت فیلتر میشود
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
9
280
از آقا سعید که نگو، فقط بپرسید تو این 8 سال چکار کردی.
این آقای نبویان همه چیز را گفت ، فقط مشکل این است که این وسط مردم هیچ کاره هستند. فقط هر چهار سال به خدمت اینها نیاز می شود که بیایند سر صندوق های رای و رای بدهند. خوب آقای روحانی حرف خوبی زده برای یکبار هم که شده از مردم بپرسند که مثلا الان مسئله هسته با زندگی مردم گره خورده،موافقید به همین شکل ادامه پیدا کند یا نه؟ سوال کردن که گناه نیست. این یک عده شعارهای خوب در مورد مسائل هسته ای سر می دهند و صدا و سیما نیز مرتبا اینها را پخش می کند ،آیا واقعا نظر همه مردم همین است؟؟؟؟؟؟؟
فرخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
336
جناب نبویان لطفا دو سوال؟!! شما فرمودید چرا هر وقت اصلاح طلبان سرکار می آیند نفت ارزان میشود.؟
سوال اول: شماها که تا بحال ادعا میکردی روحانی از اصلاح طلبان نیست و یک اصولگراست. پس چرا اینجا روحانی اصلاح طلب شد؟!!
سوال دوم: اگر فرض شما بر ارزانی نفت در دولتهای اصلاح طلب درست باشد. طبق آمار با همان پول کم اقتصاد چرخید و تورم کنترل شد. شما پاسخ دهید مبلغ 600 میلیاردی که بابت فروش نفت به مبلغ بالا را گرفتید کجا هزینه شد و چقدر روی اقتصاد و پیشرفت و بالندگی ایران تاثیر داشت؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقا فرخ! مرسی. من میخوام یه سئوال دیگه هم به سئوال شما اضافه کنم.
آقای نبویان چرا با همین نفت قیمت پایین خاتمی صندوق ذخیره ارزی پر از پول تحویل دولت دوست شما آقای احمدی نژاد داد و چرا با نفت 150 دلاری آقای احمدی نژاد صندوق رو که خالی کرد هیچ، کلی هم بدهکاری روی دست دولت جدید گذاشته؟! خدایی حیا هم خوب چیزیه!!!!!!!!!!!!!
سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آفرین فرخ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
آفرین بله جناب نبویان فقط به همین سوالها جواب بدین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
9
232
سلام آقای نبویان فقط همه پرسی می تواند راه حل باشد هرچه را که عامه مردم بپسندند آن هم با همه پرسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
196
با این شانتاژها همه چیز را زیر سئوال بردن و تخریب و ایجاد شبهه و ... تخصص شماست . ادعای مدیریت جهان و حرفهای گنده گنده و همه و همه یعنی به ما فرصت چپاوول بدهید و همه بروید کنار . حتی همین هم کافی نیست سیری ناپذیر بودن این دار و دسته تعجب همه را برانگیخته چرا که آنهمه چپاوول و کشاندن مملکت به این روز سیاه و دست روی دست گذاردن و حتی حمایتهای بی دریغ از این طیف تا جایی که خودش خودش را خورد هم بر اینها کافی نبود و توقع دارند دوباره کار را در دست گیرند و تعجب نکنید اگر گرفتند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
11
213
خب راه حل شما چیه؟!! باز هم بیشتر از این از حلقوم مردم فقیر بزنند و خرج سانتریفیوژهایی کنند که تا به حال در این چند دهه سرسوزنی به این مردم نفع نرسانده؟ ما کجا راه فروش نفت را پیدا کرده بودیم؟ حاج آقا به حافظه اتان رجوع کنید، هفته ها گشت زنی نفتکشهای ما در دریا و در جستجوی مشتری!! و تازه بعد از فروش هنوز به دنبال پولهای پرداخت نشده می دویم. وقتی کشوری تحریم است میشود راحت حقش را خورد و به بهانه نداشتن مراودات بانکی پولش را نداد. لطفا بیدار شوید، خواب بسه!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
راه فروش نفت را پيداكرديد اما راه خرج كردنش را گم كرديد
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
مطمئن باشید اصلا سانتریفیوژ و موشک و هر چیز دیگه ای براشون مهم نیست .اونا میخوان همیشه بهانه ای برای ابراز وجود داشته باشند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
راه حل این که کشور رو دست امریکا بسپریم بشیم مثل افغانستان.. مگه نمی بینی امریکا رفت افغانستان همه جا اباد کرد؟ یا عراق و کشورهای افریقایی
الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
206
اقای نبویان شما هم میخواهید تا ابد مردم را نوکر خودتان و باندتان قرار دهید و 4 ریال صدقه سری به عنوان یارانه به مردم بدهید .چرا رک نمیگویید از این تحریمهای خود ساخته چه کلاهی برای خود و تیره و طایفه تان بافته اید ؟ کاسبی تحریمها شمارا به همه جارسانده ومردم را از هستی ساقط کرده.والله حاکم مردم گرسنه و تنگدست بودن افتخار نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
9
204
شايد اقاي جليلي از فرط شوق بيست دقيقه زود أمده بود بعدا
اون حياط تو اون سرماي وين واقعا كه حركت با ظرفيتي بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
11
165
این سیدخوابنماشده ازسری همان خوابهائی که دراهوازبرای احمدی نژاددیده بودند
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
9
227
"یکبار 20 دقیقه دیر آمدند، وقتی آمدند نشستند، من بلند شدم و 20 دقیقه رفتم در حیاط ایستادم تا بدانند که ما عاشق مذاکره با این‌ها نیستیم"
همین جلیلی جون تحریم ها رو یکی یکی پشت سر هم قطار کرد
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بد نیست یه کم هم منصف باشیم
جملتون را اینطوری اصلاح میکنم :
"همین تفکر جلیلی پرور تحریم ها رو یکی یکی پشت سر هم قطار کرد "
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
9
217
آقای مثلاً نماینده اقتدار به موشک نیست مگر می خواهیم نون و موشک بخوریم،اقتدار در همه زمینه ها مهم است،اقتدار یعنی 10 برابر هزینه یپساخت نیروگاه به کشوری ندهیم تا اون کشور با یک تاخیر چندین ساله اون رو تحویل بده اونم ناقص،اقتدار به اینه که جنس بنجل چینی وارد نکنیم و........................
sam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
196
از پیروان این جبهه ادم فقط دروغ میشنوه هیچی دیگه تو حرفشون نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
186
آقای نبویان چه کسی این بلا را بر سر کشور آورد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خوب معلوم است اصلاح طلبان مجلس ششم كه همه چي رو لو دادند آلزايمر كه نداري خدارو شكر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
98
لطفا فایل صوتی اش را بگذارید اینطوری در فهم منظور گوینده مشکل داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
9
220
بله دست است آقاي جليلي 20 دقيقه آمدند بيرون و بعد آنها برگشتند كشورهايشان و تحريم پشت تحريم بر كمر مردم ايران و اقتصاد گذاشتند و الان بايد چوب ندانم كاري ايشان را بخوريم و .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
34
بله دست است آقاي جليلي 20 دقيقه آمدند بيرون و بعد آنها برگشتند كشورهايشان و تحريم پشت تحريم بر كمر مردم ايران و اقتصاد گذاشتند و الان بايد چوب ندانم كاري ايشان را بخوريم و .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
108
17
آقای ظریف... تحویل بگیرید لطفا...!!
اگر مطالب گفته شده درسا باشد که واویلاست جناب ظریف الممالک...!!
پاسخ ها
یگانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
برای ادب شما متاسفم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
76
اين شجاعت نيست كه وقتي 70 ميليون نفر در فشار و تنگنا هستند و بنزين پتروشيمي در شهر ها صرطان به خورد مردم مي دهد شما 20 دقيقه به حياط هتل 5 ستاره برويد و لج بازي كنيد.....اين بي احترامي به مردم است با اين طرز فكر به كجا مي خواستيد برسيد ؟؟ وضعيت فعلي سوريه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
43
ما تنها برای نیروگاه بوشهر در سال 30 تن سوخت نیاز داریم؟؟؟؟؟؟؟
بر چه مبنایی داره این حرف رو میزنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بر اساس حرف سازمان انرژی اتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
32
آقای مثلاً نماینده اقتدار به موشک نیست مگر می خواهیم نون و موشک بخوریم،اقتدار در همه زمینه ها مهم است،اقتدار یعنی 10 برابر هزینه یپساخت نیروگاه به کشوری ندهیم تا اون کشور با یک تاخیر چندین ساله اون رو تحویل بده اونم ناقص،اقتدار به اینه که جنس بنجل چینی وارد نکنیم و........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
22
چی می‌گه؟
ابوعطا
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
2
19
من نظرم اینه با توجه به اینکه ما اقتصادی پویا و خودکفا داریم،،،اصلن درِ این چاه های نفتمان را ببندیم.هر چه که بُرده اند که مفت برده اند و برای کارگر چینی و هندی اشتغال زایی کرده اند!!!!!پس این چه نفت فروختنیست؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
52
ما هیچ چیز رو از هیچ کس فراموش نمی کنیم و منتظر محاکمه احمدی نژاد و دارو دسته اش میمانیم که کشور رو به این روز انداخته که برای گرفتن پول نفتمان اینقدر باید تحقیر شویم
مهرداد
|
NETHERLANDS
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
43
دلیل افزایش نفت در دوران محمود سیاستهای آمریکا و اروپا برای رهائی صنایع از سوختهای فسیلی بود که الان کاهش قیمت نیز در راستای آن سیاست است ( نظریه دکتر رنانی ) حالا این آقایان علامه افزایش شانسی اون رو در دوران محمود ، به خودشون ربط میدن . واقعا" اگر یک ذره عقل سیاسی در آن دولت بود به بهترین وجه میشد از آن دوران طلائی استفاده کرد نه اینکه به دنبال آن این همه بد بختی گریبانگیر کشور شود و روسیه و چین و هند و .... از آن استفاده کنند . حال جالبه عدم توانائی ایران در انتقال پول به کشورش رو که این آقایان باعث و بانی اون مسئله هستند با افتخار میگوید و سعی میکنه به گردن دولت روحانی بگذارد . واقعا" که .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
39
من نان شبم را ميخوام .
امیرحسین
|
ROMANIA
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
86
آقای جلیلی با همین ندانم کاریهاش باعث بیشتر شدن تحریم و فشار علیه مردم ایران شد. کار مفید او برای مردم دقیقا چه بود؟؟؟
حامد اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
91
آفرین بر سعید جلیلی که با بیرون آمدن بیست دقیقه ای از جلسه مذاکرات را به نتیجه رسانید!!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
78
دوست عزیز اقتدار یک ملت فقط موشک نیست. تولید ناخالص ملی ، شاخص های اقتصادی و رفاهی مردم،عزت و احترام بین المللی نیز است. خواهش میکنم از طرف مردم حرف نزنید و به جای مردم تصمیم نگیرید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اقتدار فقط موشک نیست اما بدون موشک دشمنان چیزی باقی نمیگذارند که به دنبال اقتدار در زمینه های دیگر باشیم. در واقع موشک پشتوانه های بازدارنده برای پیرشفت در زمینه های دیگر است.

هرچند فکر نمیکنم کسی این مطلب ساده و پیش پا افتاده را نداند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
66
از نظر اینا کسی در زمینه دیپلماسی قویه که دستاورد مذاکراتش تحریم بیشتر و رویارودی بیشتر باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
64
سوال فني ؟؟؟ استاد نبويان اولا تعريف مذاكره از ديد خودشان را تبيين كنند تا ما هم به معني آن پي ببريم؟؟؟ اين كه كسي 20 دقيقه دير آمد من هم 20 دقيقه بروم بيرون مذاكره است؟؟؟؟
دوما ايشان با اين همه دانش در زمينه علوم هسته اي تبيين كنند با وجود اينكه كشور ما داراي ذخاير اورانيوم زيادي نيست و تنها يك راكتور فعال با تضمين ده ساله سوخت داريم چرا نمي توانيم تعدادي از سانترفيوژهاي خود را براي مدتي غير فعال كنيم تا تنش ها كاهش پيدا كند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
کشور ما دارای ذخایر اورانیوم زیاد نیست؟!!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
66
آقا میشه بسه ......؟!؟
بابا از 8 سال مذاکره آقای جلیلی که فقط هزینه های رفت و آمد و اسکان و ....... عزیزان در محلهای نشست نصیب ما شد . اجازه بدین ببینیم جناب آقای دکتر ظریف و تیم محترم مذاکره کنندشون چکار میکنه که انشا ا... خیر و بنفع مردم عزیز ایران باشه . ما مردم خیلی امیدواریم چون بنفع ماست ولی برخی رجل سیاسی رو نمیدونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
از این مدت مذاکره جناب ظریف هم توهین امریکا نصیب ما شد
یک روحانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
85
(مگر ایران اجازه می‌دهد که از خلیج فارس نفت دیگران بگذرد، ایران راه‌های فروش نفت خود را پیدا کرده بود.)

این جمله را با دقت بخوانید. خاطرم هست قبل از تحریم نفتی گفته می شد اگر تحریم شویم، تنگه هرمز را می بندیم!! اما بعد از تحریم هیچ کاری نتوانستیم بکنیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
تازه راه فروش نفت هم كه پيدا كرده بودن بابك زنجاني بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
76
آقایان یکی نیست بیاد بگه این مسئله هسته ای تاکنون برای کشور چقدر هزینه داشته و چقد سود؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
هر چه به نفع ما باشد امریکا هزینه رسیدن به آن را برای ما بالا خواهد برد.
آنها اجازه نمیدهند آنچه برای پیشرفت لازم است به راحتی به دست ما برسد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
63
این آقا اگه حرف نزنه چی میشه.لزومی نداره راجع به همه چی حرف بزنید. شما مسؤلیت هسته ای را به اهلش واگذار کنید.سیاست کار همه نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
3
35
متأسفانه این تحریم ها و این فشارها ، با ندانم کاریهای آقای جلیلی و دولت محبوب آقای نبویان بر کشور تحمیل شد ما تا قبل از ایشان قطعنامه سازمان ملل نداشتیم وقتی بجای مذاکره و رسیدن به نتیجه وسط جلسه می رفتند هوا خوری ، خوب بقیه هم بیکار نمی نشستند طرح های تحریمی بیشتری در نظر می گرفتند .
وقتی نبویان حرف های گفته شده در جلسه غیر علنی را اعلام می کند یعنی ایشان قانون شکنی کرده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
55
چه تضمینی هست که حرف های آقای نبویان صحیح باشد؟ ایشان جزو مخالفان توافق هسته ای هستند و تمام همت خود را به کار میگیرند که توافق حاصل نشود. از صحبت های ایشان و همفکرانشان این طور برمیآید. ایشان بهتر است قبل از نقد عملکرد تیم جدید مذاکره کننده راجع به دستاوردهای تیم قبلی صحبت کنند.ایشان راجع به بستن خلیج فارس صحبت می کند بی آنکه عواقب آن را بگویند گویی دنبال جنگ هستند. راجع به قیمت نفت هم ایشان یک سری حرف عامه پسند زدند که به درد جلسه شان بخورد و این حرف ارزشی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با تحقیق روشن میشود حرفهایش درست است یا خیر
بدون تحقیق هم بالاخره ماه پشت ابر نمیمونه و بعد از مدتی اخباری که فعلا دولت با تمام تلاش داره مخفی میکنه علنی خواهد شد
بابک a
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
70
با سلام :خواهشن یک بار مردم از روی ناچاری به شما رای دادنند و الان هم ما داریم تاوان اشتباهاتمان را تحمل میکنیم آقای نبویان انشاالله مردم در انتخابات مجلس دهم نشون میدهند که ما آرامش و اقتصاد میخواهیم نه سلاح اتمی بابا والله مردم پول نون ندارند بخدا مردم گرفتارنند چرا یه مشت دروغ به مردم تحمیل میکنید.گور پدر بمب و انرژی لا اقل خوراک و پوشاک داشته باشیم .الله اکبر ......؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اولا ایران در پی بمب نیست که شما مثل دشمنان چنین تهمتی زدی

دوما خوراک و پوشاک بدون انرژی بدست نمیآید و انرژی هسته ای یعنی آینده روشن یک کشور و امریکا به همین دلیل اجازه دستیابی ما به آن را نمیدهد و امیدوار است با کمک افراد سست و بی ایمان درون ایران به نتیجه دلخواه خود برسد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
71
آقای نبویان از MPT چه خبر ؟؟
پاسخ ها
باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
از بابک زنجانی می پرسیم.چه خبر؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
63
کری گفت که "مگر احمق باشیم مذاکرات را ترک کنیم" و نه "مگر احمق باشید مذاکرات را ترک کنید". عزیز برادر اونا حداقل اصول گفتگوی دیپلماتیک رو بلدن مثل ما نیستن که بگن : "اون م... رو لولو برد" یا "برید آب رو اونجایی بریزید که میسوزه" و از این قبیل جملات.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اِ
شما هم تو جلسه بودی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
56
توهم پشت سر توهم شیخ! بهترنیست بیدار شوید درطول هشت سال با عملکرد خود ملت ومملکت به روز نشاندید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
55
آقا جان بس کن تو رو خدا با این حرفات.حداقل الن 2 نفر باهامون مذاکره میکنن و به احترام ایران سر میز مینشینند ولی قبلا که ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
یعنی این همه سال با هوا مذاکره میکردند؟!!!

لااقل قبلا مذاکرات بین همسطحها بود نه اینکه وزیر ایران با نماینده های اونها مذاکره کنه و احترام ایران بیشتر حفظ میشد.
كرامت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
59
آقاي جليلي شما منافع كشور را فداي عقايد خود وحذب تان كرديد مردم نسبت به شما بي اعتماد مي مانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
69
دوستان MPT حالا دارن در مورد متخصص بودن ظریف و افرادش نظر میدن ... خخخخخخخخخخخخخخ
ava
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
58
آقای نبویان هشت سال دولت احمدی کجا بودی وقتی مردم هر روز تو صف مایحتاج ضروری زندگیشون بود
آقای نبویان وقتی هفنه ای تحریم میشدیم کجا بودی
انتخاب دوساله پیام میدم منتشر نمیکنی
رستگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
58
مطمئنادل ایشان به مملکت نمی سوزد بیشتر به دنبال مطرح کردن خودشان وپایداری چیها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از دل دیگران خبر داری یا اهل تهمت هستی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
76
جالبه که تو مصاحبه ش گفته :
((مگر ایران اجازه می‌دهد که از خلیج فارس نفت دیگران بگذرد، ایران راه‌های فروش نفت خود را پیدا کرده بود.))
فکر کنم منظورش از راهی که ایشون و دوستانشون برای فروش نفت پیدا کرده بودند همون جناب شخص شخیص بابک زنجانی بودن !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
10
76
اینا واقعاً وهم برشون داشته نماینده مردمند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
28
هنر جليلي مورد تاييد شما اين بود كه مذاكرات در كدام كشور انجام بشه آخه برادر من ما نميفهميم اين يعني چي؟سطح فكر تااين حد پايين؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
38
من موندم کی به این رای داده ؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
8
12
متأسفانه اون قدر بازار توافق در ایران داغه که اگر یکی به غلط و درست بخواد بگه که چرا گوشه ابروش کجه، دمار از روزگارش در میارن
اگر چه خودم با این جبهه پایداری و ... موافق نیستم، ولیت آقایون، صداها فقط یکدست و یکطرفه باشه، همون بلایی به سر ما میاد که زمان احمدی نژاد میاد و حتی بدتر از اون
تو آمریکا سیاست اینکه که صداها را متنوع کنن و از اختلاف کنگره و دولت و... بگن تا ماها را بیشتر بترسونن و امتیاز بگیرن، اما تو ایران یه عده می خوان هی صداهای مخالف را نابود و همه چیز را یک صدا بکنن تا هر چه بیشتر و بیشتر برای توافق هزینه بدیم.
بابا چه غلط چه درست ما برای هسته ای مون هزینه زیادی دادیم و کارخونه و... تأسیس کردیم، نمی تونیم همه را نادیده بگیریم و بگیم چون تحریم سخته و... بیایید همه را از بین ببریم!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
و قرار هم نیست همه را از بین ببریم !
مشکل همین است که با طرح یک مساله از پایه غلط ، دنبال سرگردان کردن افکار عمومی هستند .
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
محسن جان این مطلب درست که باید با دشمن بازی کرد ولی امثال این آقا در زمانی که اون همه پول نفت که میتونست با مدیریت درست باعث جهش اقتصادی کشور بشه برعکس باعث تورم و مشکلات بزرگ برای اقتصاد شد، انگار نه انگار و خوبشون فقط نگاه میکردن این حرفهای بی سرو ته قابل قبول نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
26
جناب جلیلی میرفت آنجا به "اینها میفهماند ما عاشق مذاکره با اینها نیستیم" و در همین حین دنیا از جمله کشور دوست و برادر روسیه و چین هم کمک میکردند تا تحریم روی تحریم گذاشته شود. ببین دولت و تیم رفقای شما چی بود که حتی روسیه و چین و دیگران هم به قطعنامه تحریم رای مثبت دادند.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
38
می دونم که بعضی آرزو دارن مذاکرات به شکست برسه ، اما این آرزو رو به گور خواهید برد!
سیاست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
34
آقای نبویان ، تحریمها اینقدرگسترده وموثربوده وشما در دوران احمدی نژاد میگفتید اینها کاغذپاره است وتاثیری ندارد. دم خروس را باورکنیم یا قسم حضرت عباس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
عزیز این جمله رو ظریف گفته یه کم دقت کن هرچی هرکی گفت که باور نمی کنن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
24
باید جواب آقای ظریف را نیز بشنویم اینگونه نیست که این برادر روحانی می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
جواب اقای ظریف: همه چیز محرمانه است فقط غربی ها و اسرائیل حق دانستن همه چیز را دارند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
7
34
حضرت اقای جلیلی فکر می کرد برای شخص خودشون مذاکره می کنند که لجبازی و قهر می کردنند پس حق 75 میلیون ایرانی چی میشه این کارهارو کردنند هر دم از این باغ .......
انوشیروان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
29
من فقط در مورد قیمت نفت در زمان آقای خاتمی می خوام بنویسم . بقیه موارد را دوستان توضیح داده اند. زمانی که آقای خاتمی دولت را از آقای هاشمی تحویل گرفت نفت بشکه 8 دلار بود اما زمانی که آقای خاتمی دولت را به آقای احمدی نژاد تحویل داد نفت 60 دلار بود ضمن اینکه 20 میلیارد دلار ذخیره ارزی وجود داشت . من متوجه نمی شم منظور آقای نبویان از اینکه می گویند هر وقت دولت اصلاح طلب سر کار بوده است نفت سقوط می کند یعنی چه . لطفا اگر اطلاعات من غلط است دوستان اصلاح کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
نفت در دوران خاتمی 9 دلار بود
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
24
اگرچه پایین آمدن قیمت نفت به مولفه های پیچیده بسیاری بستگی دارد . اما چنانچه برمبنای رویه و رویکرد ایشان بخواهیم پاسخ دهیم .باید گفت چون دولتهای اصلاح طلب و ملی و دمکرات تا مین کننده خواست ونظر دولتهای غربی نیستنند . لذا آنان به هر وسیله ممکن در صدد تضعیف آنان بر می آیند .و طرفداری ظاهری نیز فقط برای بهانه دادن دست جناح تندرو است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خودت حرف خنده آورت را قبول داری؟
پس قبول داری که تحریم هم تو این دوره ها باید بیشتر بشه!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
28
سر وته این همه حرف چی بود
شما که میگید از جایی خبر ندارید این اطلاعات از کجا اومده
بس کنید لطفا
وای به حال کسی که اصول ومنافعش را در مذاکره اشتباه بگیره
کوروش از پره سر تالش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
45
دوره احمدی نژاد هر باری که سعید جلیلی واسه مذاکره میرفت همه مردم تو استرس بودن که تحریم جدیدی وضع نشه،ماشالله هر بار هم که برگشتنی از مذاکرات یه قلم تحریم با خودش میاورد.الان همین قد فکرمون راحته که از آقای ظریف انتظار یه خبر خوش هستیم نه تو استرس کوله باری از تحریم.آقای نبویان دیگه مردم با این عوام فریبی ها گول نمیخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
تو همین یکسال و نیم بیشتر از 30 تحریم جدید وضع شد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
این 30 تا تحریم مهم نیست چون تو زمان اصلاحاته مهم اون تحریم های زمان اصولگرایان بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
30 تحريم جديد؟؟؟؟ كجا 30 تحريم جديد وضع شده حتي حرف اين دوست را هم قبول كنيم اگر پايداري ها سر كار بودند 3000تحريم داشتيم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
12
شما کا چند وقت پیش میگفتی تسلیم شدن . 3 آذر قرار جشن بگیرند . کیک جشن رو سفارش دادن کارتشم پخش کردن !!!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
22
انتخابات نزدیک است! از الان تبلغات را شروع نکنید لطفا اگر عرضه داشتید همون زمان انجام میدادید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
26
چرا ساکت نمیشوید؟هشت سال تفکر امثال شما کشور را اداره کرد،بگذارید لااقل این چهار سال تفکر دیگری کشور را اداره کند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
کلا همیشه می خواید منتقدان رو ساکت کنید؟!
nashanas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
21
به نظرم مردم عوامل عقب ماندگی، استبداد، فساد و ریا و تزویر را که جماعت امثال این نماینده باشند می شناسند. خداوند دولت را یاری کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
25
آقاي نبوي شما بايد ديگه با مجلس خداحافظي كنيد چون ديگه كسي شما را قبول ندارد . آقاي جليلي فقط بلد بود با خانم اشتون عكس يادگاري بگيرد 0 آخه اصلا بلد نبود حرف عادي وروزمره بزند چه برسد بخواهد از حقوق ملت ايران دفاع كند
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
3
25
"چرا هر وقت دولت اصلاحات سر کار می‌آید قیمت نفت ارزان می‌شود؟"
اتفاقا این برای من جای سواله که اینکه هروقت شماها رو کارین نفت گرون میشه یعنی چی ؟
این مفهومش این نیست که آمریکا با شماها بیشتر هماهنگه؟
شایدم میدونه که شماها لیاقت هدایت درامدهای نفتی رو در مسیر توسعه کشور ندارید و با درآمد بالای نفت بدتر وضع ممکلتو به هم میریزین ، ولی اصلاح طلبها کارشونو بلدن و اگه نصف درآمد نفتی احمدی نژاد رو داشته باشن ایران تبدیل به قدرتی تو منطقه میشه که کسی نمی تونه جلوش بایسته ؟
بالاخره جواب این سوالو ندادین ؟ احمدی نژاد با درآمد سرسام آور نفتی چه کار کرد؟
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
3
20
میکم حمله کنیم به امریکا پدرشو دراریم
شرفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
21
شما دلواپسان پایدارچی هشت سال تمام باتوهمات هاله نور خیالپردا زی مدیریت جهانی، فرهنگ، اقتصادواخلاق رانابودکردید حالا که چندنفرپاجلوگذاشته اند بافداکاری وایثارگری خرابکاری های شماها را درست کرده وعزتمندی رابه این مملکت وملت بگردانند بانق زدنهایتان مزاحمت ایجاد می کنید، بدانید که خوب میدانید تاریخ همیشه زنده وماندگار است زمستان می رود روسیاهی به ذغال می ماند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
17
آقای نبویان !! یارانه های را کی واریز می کنند مردم منتظر هستند - تو نماینده چه کسی هستی ؟؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
3
15
خوب این یه دلیل برای ندادن باج به طرفهای مذاکره کننده است ولی کلا یه عده خیلی دوست دارند نتیجه نگیریم نظررهبری ویه عده کثیرازمرذم ادامه مذاکرات بوده حالا علت چیه که یه عده کاسه داغ ترازآش شدن نمیدونیم چیه شای خوششان ازاقای روحانی نمیادوبهانه گیری میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
23
اگر شما بلد بوديد همينطور راجع به قدرت خريد مردم و قيمت كالاهاي اساسي وضعيت مسكن و ركود تو مملكت صحبت ميكردين هيچ مشكلي نبود
اما شما الان فقط ميخوايد بگين كه عزت ايراني زير سوال رفته
بله عزت ايراني ها با نمايندگاني مثل شما زير سوال رفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
25
آقای جلیلی رو که رفته بود ترکیه هی مقامی تا دم درب نیامد به استقبالش و بالاخره یکی از نگبانها اومد در رو باز کرد،لابد به همینها افتخار میکنی یا آقای رییس جمهور محبوبتون رفت به برزیل اونجا هم برخورد بدی با ایشان شد و با گارد محافظ به استقبال ایشان رفت و یا رفتن ایشان به ایتالیاو ......
محمدرضا یونسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
22
یعنی کارشناس هایی که برای مذاکره با آقای جلیلی میومدند هم دیر می آمدند برای مذاکره؟؟؟!!!!!
چقدر اقتدار!!!!!
وکیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
25
آری ما شکست خورده ایم خیلی وقت است که استخوان های ما زیر لگدهای شما خرد شده است ما اگر پیروز بودیم که شما نماینده ما نبودید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
16
مگر آمریکا با شوروی وروسیه کنونی از اول هم سر جنگ نداشته اند چرا وقتی به هم می رسند همدیگر را درآغوش می گیرند. شما تا کی می خواهید ساز مخالف دنیا وانزوا طلبی بزنید.
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
24
برادر من سكوت شما در زمان آن دولت فخيمه بزرگترين خيانت به كشور وسكوت الآن شما بزرگترين خدمت به كشور ميباشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
21
حافظه تاریخی اگه نداشته باشیم همه چیز تکرار می شه. اینها همونایی هستند که می گفتند اگه نفت ایران تحریم بشه قیمت نفت سر به فلک میزاره اما ایران تحریم شد و آب از آب تکون نخورد. حالا میگن نمیتونن صادرات نفت ما رو صفر کنند. آقای محترم این حرف ها تکراری است
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
11
تنها اقای نبویان متخصصص بلد کار است .
شرفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
16
شما دلواپسان پایدارچی هشت سال تمام باتوهمات هاله نور خیالپردا زی مدیریت جهانی، فرهنگ، اقتصادواخلاق رانابودکردید حالا که چندنفرپاجلوگذاشته اند بافداکاری وایثارگری می خواهند خرابکاری های شماها را درست کرده وعزتمندی رابه این مملکت وملت برگردانند بانق زدنهایتان مزاحمت ایجاد می کنید، بدانید که خوب میدانید تاریخ همیشه زنده وماندگار است زمستان می رود روسیاهی به ذغال می ماند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
5
25
آقای نبویان این خوشحالیت بابت تشدید تحریمهاست؟ چرا در جایی که مقام معظم رهبری به هیئت مذاکره کننده خسته نباشید گفتند شما این فداکاران ملت رو مسخره میکنید ؟ بیچاره اون مردمی که شما نمینده شون هستید! سعید جلیلی با این حرکت قهر، مانه چه دستاوردی برای ملت داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
ظریف با این حرکتهای نرمشانانه چه دستاوردی داشت؟
كورش
|
ROMANIA
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
6
22
نماينده مردم تهران!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
من كه اصلاً تا حالا اسم اين آقا راهم نشنيده بودم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
4
18
جناب اقای نبویان در میدان سیاست با زبان سیاست ودیپلماسی باید سخن گفت و اصولا حضور درمیادین دیپلماتیک کار هرکسی نیسن جناب کارها را به کار بلدها باید سپرد و انسانهای کارکشته سیاسی واشنا مسلط به زبان بین المللی لازم است اخه با دانستن دوکلمهyes ,ok که نمیشود منافع ملی ملتی ر ا حفظ کرد در مذاکرات کلاس درس اخلاق گذاشتن برای انها هدر دادن وقت وزمان است وانگهی عده ای که شماها نمایندگی انها دارید نگران ودلواپس رفع تحریمها هستند 1- منافع ورانت عده ای قطع میشود2- امیتاز حل وفصل مذاکرات به سبد رقیب سیاسی شما واریز خواهد شد3- بیهودگی شعار ومنطق کسانیکه فکر میکنند با شاخ وشانه کشیدن میشود با دنیا برخورد کرد وامتیاز گرفت را نشان خواهد داد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
3
9
مردم ایران برای 2 تا سانتریفیوژ کم یا زیاد، زیر دست و پاها له شدند ولی با سیلی روی خودشان را سرخ نگه داشتند........
فضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
2
8
احترام گذاشتن به افرادی که به خودشان احترام نمی گذارند خیلی سخت است.چرا به خودتان احترام نمی گذلرید؟
دانشجوی دکتری شیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
2
18
آقای نبویان قبل از فرافکنی باید بدانند که غنی سازی 20 درصد تنها در راکتور تهران کاربرد داره که اون هم تنها تا چند ماه دیگه میتونه کار کنه و به خاطر فرسودگی بزودی از کار میوفته جایگزین اون هم راکتور اراکه که با اورانیوم 0.7 درصد کار میکنه پس ما نیازی به اورانیوم 20 درصد نداریم. سوخت راکتور بوشهر هم اکسید اورانیوم 3.5 تا 5 درصد است نه خود اورانیوم غنی شده. بنابراین ابتدا باید اورانیوم غنی شده را اکسید کنیم و بعد به سوخت تبدیل کنیم. پس لطفا اینقدر با دروغهاتون مردمو سرکار نگذارید.
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
11
6
سلام.جناح تعطیل.عقل من ۳۸ساله میگه:حرفای رهبرماگوهره.که اقتصاد مقاومتی_دلیل من:به چین وروسیه امتیاز بدیم وازوتو وامکانات وتکنولوژی اونها بهره بگیریم,حتی گرون. بابک زنجانی های زیادی عرضه کنیم.تاچندمیلیون بشکه در روز بفروشیم.حق دلالیشونم نوش جونشون.گیرودار اخذ مجوزتولیدوخدمات را ازبین ببریم.باباجان به خودمون که دیگه گیرندیم.کاغذبازی بیشتر=فسادورشوه واختلاف طبقاتی بیشتر.کره جنوبی وژاپن بایک هزارم منابع ما دروازه های وارداتوبستند.اجبارابه رشدهمه جوره رسیدن.ماکه ازنظر منابع مختلف طبیعی,انسانی وطن پرست,نظامی و...غنی هستیم بایدبدون اتکا به زیاده خواهای غربی,تبدیل بشیم به قدرت اقتصادی کره وژاپن وقدرت نظامی کره شمالی,هندوبرزیل.به من اختیاربدید,به خارجیا نفت نمیدم,بلکه پالایشگاه ارزون طراحی میکنم وفراورده میفروشم.مدل زنجانی.البته باکنترل ناظرمعتمدحکومت اسلامی.خلاصه اینکه ایده رو هم دارم.مخلص کلام اینکه اینجاپراز حسین فهمیده هاست.جنگ هم که عمراجرات کنن.چند صباح دنیاروآزاده باشیم و سربلندی آیندگانم استارتشوبزنیم.که ممنون از رهبرکاردانمون که ازتفکر من وخیلیا جلوتره.خواهش آخراینکه برخورد بامفسدین اقتصادی رو , به قوانین چین نزدیک کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
3
13
كشور كوچك آذربايجان با مديريت منابع مالي نفتي حالا ارزش پولش از دلار بيشتره اونوقت ما؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
4
15
حالا كه جليلي بخاطر بد اخلاقي طرف مقابل كه دير آمده بود جلسه را به همان اندازه ترك كرد ودرحياط قدم زد فرق ايشان باآنها ديگر درچيست خداوندا به ما عقل ودرك صحيح عنايت بفرمايد انشاالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
7
19
اگر سعید جلیلی 20 دقیقه رفت تو حیاط، تشخیص داد که آمریکائی ها ظرفیت انتظار رو دارن ولی خودش نشون داد که نه تنها ظرفیت انتظار،نداره بلکه آستانه تحملش هم به اندازه یک آدم معمولی نیست (( اینم از دیپلماسی فرا مرزی ما)) چشم همگی روشن! تازه با افتخار هم میگن . خب که چی ؟؟؟؟ یه چیز دیگه متخصص هسته ای چقدر زیاد شده و نمیدونستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هــــــوووووووووم
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
27
7
به این نتیجه رسیدم تو انتخابات ریاست جمهوری رایی که به آقای جلیلی دادم درست بود با این آمریکایی های روباه صفت باید به سبک جلیلی برخورد کرد . تا حالا هرچی عقب نشینی کردیم دشمن شیرتر شده تا کاملا تسلیم نشیم راضی نمی شند اگه همه باهم متحد باشیم هیچ غلطی نمی تونند بکنند
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
4
19
نتانیاهو گفت هیچکس به اندازه احمدی نژاد با تندرویش به اسراییل کمک نکرد آقایان شما فقط به اسراییل وتندروهای آمریکا کمک کردید و درعوض مردم ایران را بیچاره کردید آیا از روی عمد عمد عمد بود یا جهالت؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
5
12
دوست داری شما بری کنار ظریف بهش یاد بدی چطور صبحت کنه عزیزم؟
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
5
30
تحلیل آقای نبویان بدرد کوچک زاده و رسایی و بذرپاش و جلیلی و آقای حمدی نژاد و دولت نهم و دهم میخورد و ارزش این همه کامنت را ندارد.
نظرات بینندگان