arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۳

ستايش رئيس فدراسيون قطر از تيم ملي ايران

رئيس فدراسيون فوتبال قطر به ستايش از تيم ملي ايران پرداخت اما تاکيد کرد که شناخت خوبي از ايران داشته و احتمال هر نتيجه‌اي وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا با تیم های ایران، بحرین و امارات همگروه است. شیخ حمد بن خلیفه، رئیس فدراسیون فوتبال قطر می گوید که تیمش این شانس را دارد که به دور بعد راه یابد.

او گفت: در گروهی قرار گرفته ایم که همه تیم ها شانس برابری دارند. اصلا نمی تواند گفت که چه تیمی در این گروه اول می شود و چه تیمی دوم. نهایت تلاش خود را می کنیم تا به دور بعد راه یابیم. قهرمانی قطر در جام خلیج فارس تصادفی نبود. ما با شایستگی جام قهرمانی را بالای سر بردیم اما در جام ملت های آسیا شرایط فرق می کند. باید واقع‌بین باشیم. بر این باورم که راهیابی به جمع چهار تیم برتر موفقیت بزرگی برای فوتبال ما به شمار می آید. هدف ما آماده‌سازی برای جام جهانی 2022 است. باید تیم بسیار خوبی داشته باشیم.

او درباره تیم ملی ایران گفت: ایران تیمی بسیار خوب و قوی دارد اما همه ما شناخت خوبی از ایران داریم؛ چرا که بازی های زیادی برابر این تیم انجام داده و به خوبی آنها را می شناسیم. احتمال هر نتیجه ای وجود دارد.


نظرات بینندگان