arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

تعجب رسانه هاي استراليايي از حضور استثنايي هواداران تيم ملي/اينجا ملبورن ، صداي ايران !

سايت سيدني مرنينگ هرالد در گزارشي به حضور ويژه تماشاگران ايراني در جام متها اشاره کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  به نوشته این سایت تماشاگران ایرانی صاحب ویژگی ای هستند که به ندرت در استادیوم های استرالیا شاهد آن بوده ایم. تماشاگرانی احساسی که سر و صدایشان کل استادیوم را تحت تاثیر قرار می دهد و از جان برای تشویق تیمشان مایه می گذارند.

اشکان دژاگه ستاره تیم ایران عقیده دارد که تماشاگران حاضر در بازی دیروز طوری برای تیمشان مایه گذاشتند که انگار او و سایر هم تیمی هایش مشغول بازی در تهران بوده اند.

کارلوس کی روش سرمربی ایران هم بعد از پیروزی مقابل بحرین به این نکته اشاره کرده که تماشاچیان ایرانی به تیم او انرژی مثبت زیادی داده اند.

اگر چه ایران به خاطر پیروزی پرگل امارات مقابل قطر، فعلا تیم دوم جدول است اما باید این موضوع را هم در نظر داشت که در جریان بازی امارات و قطر، دروازه بان قطری ها به هیچ توپی، نه نگفت اما هر چقدر دروازه بان قطری ها ضعیف بود،علیرضا حقیقی دروازه بان ایران تبدیل به دروازه بان قابل اتکایی داشته که در بازی دیروز هم موقعیت خطرناک بحرینی ها را به خوبی دفع کرد.

تاکتیک ایران در جام جهانی در درجه اول خنثی کردن حملات حریف با ارائه یک بازی دفاعی بود. تاکتیکی که در بازی مقابل نیجریه جواب داد اما در آسیا انتظارات از ایران بالاست و آنها باید جواب انتظار تماشاچیانشان را بدهند.

ایران مهره های کلیدی نظیر اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان دارد که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده اند. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی هم یک بازیکن ویژه است و به جز این نفرات، کی رو بازیکنانی دارد که به خوبی می توانند در کارهای دفاعی و هجومی شرکت کنند.


برای اینکه قدرت هجومی ایران را برایتان روشن کنیم باید سراغ بازی دیروز برویم زمانی که ایران به جز دو گلی که وارد دروازه بحرین کرد سه گل دیگر هم زد اما داور بازی این گلها را آفساید اعلام کرد تا کارلوس کی روش در پایان بازی انتقاداتی از داوری هم داشته باشد. او از اینکه داور استرالیایی به احسان حاج صفی تنها به خاطر نشنیدن سوت او اخطار داده گلایه کرد و گفت که این داور باید به بحرینی ها هم اخطار می داد.

سرمربی تیم ملی حرفهای جالب دیگری هم زده. او از محدودیت های تیمش حرف زده و اینکه مجبور شده در جام ملتها به نفرات جوانی مثل مرتضی پورعلی گنجی و وریا غفوری بازی دهد و البته از عملکرد آنها رضایت داشته است.

کی روش گفته: زمانی که به ایران رسیدم تنها 14 بازیکن داشتیم که می توانستند در رده ملی بازی کنند. اما حالا این شرایط تغییر کرده و حالا بازیکنانی داریم که می توانند آینده فوتبال ایران را بسازند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
gubriyas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
2
36
من به شخصه کلا به این تیم از بازیکن و سرمربی گرفته تا تدارکات خیلی امیدوارم و آرزو می کنم حداقل به نیمه نهایی برسیم که در اون صورت شرایط خیلی فرق می کنه و مطمئنا با تغییراتی که کی روش در اون مقطع می ده شانس فینالیست شدنمون خیلی زیاد می شه
ایران جاودان
نظرات بینندگان