arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۳

کی روش با قد بلند قطری ها چه می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدل بازی تیم ملی قطر شاید کی روش را مجبور کند که در ساختار دفاعی اش تغییر ایجاد کند. قطر بازیکنان بلندقدی در اختیار دارد که می توانند در ضربات آزاد تیم ملی ایران را آزار دهند.

تیم ملی قطر در بازی مقابل امارات نشان داد که تمرینات ویژه ای برای استفاده از ضربات آزاد دارند. انها درآن بازی چندین بار از این حربه برای باز کردن دروازه امارات استفاده کردند که موفق نبودند. دلیل اصلی استفاده قطری ها از ارسال های بلند ، محمد مونتاری است. بازیکن 194 سانتی متری که می تواند بلندقدترین مهاجم جام ملت ها هم باشد. او بسیار خوب سر می زند و اگر درست سانتر کنند می تواند تیمش را در موقعیت گل قرار دهد به غیر از او قطر، علی المهدی و کریم بودائف را هم دارد. بازیکنان بلند قدی که می توانند در نتیجه بازی تاثیر گذار باشند. البته این 11 بازیکن اصلی قطر در برابر امارات هستند و قطر می تواند معدل قد تیمش را با ذخیره ها بالاتر هم ببرد.به جدول قد بازیکنان قطر نگاه کنید.

کی روش با قد بلند قطری ها چه می کند؟

معدل قد : 181.2

معدل سن : 23.7

ایران از نظر تیمی قد بلندتری نسبت به این تیم دارد. معدل قد ترکیب اصلی تیم ملی هرچند از این تیم بیشتر است اما ایران در ترکیب اصلی بازی مقابل بحرین اش بازیکنی برای مهار مونتاری ندارد. بدتر اینکه بازیکنان قدبلند ترکیب اصلی تیم ملی از بودائف هم کوتاه تر هستند. شاید سانتی متر ها به حساب نیایند اما اختلاف قد مونتاری با بازیکنان تیم ملی اینقدر هست که کی روش را به فکر بیاندازد. به جدول قد بازیکنان ایران دقت کنید.

کی روش با قد بلند قطری ها چه می کند؟

معدل قد : 182.9

معدل سن : 29.4

کی روش برای مقابله با این روش یک راه دارد و آن اضافه کردن یک یا دوبازیکن قدبلند به خط دفاعش است. گزینه های پیش روی کی روش امیرحسین صادقی و محمدرضا خانزاده هرکدام با 188 سانتی مترقدهستندکه قاعدتا برای مهار مونتاری موفق تر خواهندبود. البته در صورت اضافه شدن امیرحسین صادقی ، تیم ملی پیرتر هم می شود و کی روش باید فکری به حال این مشکل بکند.کی روش پیش از این در مقدماتی جام جهانی صادقی را به تیم ملی دعوت کرد تا مهاجم 196 سانتی متری این تیم را مهار کند.صادقی در جام جهانی و مقابل بوسنی هم وظیفه مهار ژکو در آسمان را برعهده داشت.


 البته که کره همه برنامه اش را براساس سانتر برای آن بازیکن هدر می داد اما قطر مدل های دیگری از حمله هم دارد.

منبع: عصر ایران
نظرات بینندگان