arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

عمانی ها خواستار خرید محصولات ایران خودرو شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مردم عمان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در نمايشگاه جمهوري اسلامي ايران در مسقط را پسنديدند و اين محصولات را از نظر كيفيت و قيمت قابل رقابت در بازار عمان دانستند.     

به گزارش ايكوپرس، تعداد زيادي از مردم عمان در پنج روز برپايي نمايشگاه جمهوري اسلامي ايران در مسقط، در غرفه شرکت ايران خودرو حضور يافته و از محصولات به نمايش گذاشته شده اين شركت ديدن كردند.

غرفه ایران خودرو در خلال نمایشگاه، مملو از دیدارکنندگان عمانی بود و حتی برخی از آنان در غرفه ایران خودرو خواستار خرید محصولات این شرکت شدند.

بسیاری از برندهای خارجی در بازار خودروي عمان حضوری فعال دارند. از این رو توجه زیاد عمانی ها به محصولات خودرویی ایران، موجب حیرت برگزارکنندگان نمایشگاه و حتی رسانه های خارجی شد.

یکی از دلایل استقبال عمانی ها از این محصولات، ایرانی بودن آن ها است. به عقیده بسیاری از مردم عمان کیفیت محصولات ایرانی در حد خوب است و از نظر کیفیت قابليت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند.

محصول جديد «دنا» بيش از ساير محصولات مورد توجه و استقبال عماني ها قرار گرفت. ديدار كنندگان طراحی و فن آوري اين خودرو را در سطح بالا توصيف كرده و آن را قابل رقابت با خودروهاي خارجي بازار عمان ارزیابی کردند.

محصولات ايران خودرو ديزل نيز مورد استقبال ديداركنندگان قرار گرفت. مقامات، تجار و بازرگانان عمان، اتوبوس هاي توليدي اين شركت را براي ناوگان حمل و نقل عمومي كشورشان مناسب دانستند.

گفتني است گروه صنعتي ايران خودرو در نمايشگاه جمهوري اسلامي ايران در مسقط پایتخت عمان، با چهار برند خود از جمله دنا، رانا، سمند و سورن از 16 تا 20 دی ماه حضور داشت.

شركت ایران خودرو دیزل نیز در اين نمایشگاه با محصولات خود از جمله اتوبوس سی 12سی، مینی بوس آرین و کامیون آریا حضور يافت.
نظرات بینندگان