arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳

راهپيمايي اعتراض‌آميز به هتک حرمت پيامبر(ص) بعد از نماز جمعه اين هفته در سراسر کشور برگزار مي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي طي اطلاعيه‌اي اعلام کرد: جمعه اين هفته تظاهرات سراسري اعتراض‌آميز به هتک حرمت پيامبر(ص) بعد از اقامۀ نماز پر صلابت جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار مي‌شود.

 شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي اعلام کرد: جمعه اين هفته، تظاهرات سراسري اعتراض آميز به هتک حرمت به وجود نازنين و ساحت قدسي پيامبر مهرباني و عطوفت، رسول عظيم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفي« صلي الله عليه و آله و سلم » بعد از اقامۀ نماز پر صلابت جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار مي شود.

اين تظاهرات با شعار «لبيک يا رسول الله» و «همۀ ما، امت محمدي و عاشق رسول الله «صلي الله عليه و آله و سلم» هستيم» در سراسر کشور پس از اقامۀ نماز جمعه و همزمان در تهران در مصلي تهران (مصلي حضرت امام خميني(ره) ) برگزار خواهد شد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي همچنين ضمن دعوت از ملت محمدي و عموم مردم مؤمن و انقلابي ايران اسلامي عمل ننگين اهانت گستاخانه غرب را نشان‌ از اوج درماندگي استکبار و صهيونيست‌ها دانست و تصريح کرد: در حقيقت آنها در برابر منطق مستدل و مستند و حقانيت اسلام پاسخي ندارند و از اين روست که دست به چنين اقدامات نابخردانه و تأسف بار مي‌زنند.

حرکت خصمانه و بي شرمانۀ اهانت نشريه فرانسوي به پيامبر مهر و رحمت، قلب تمامي آزاد‌انديشان جهان را جريحه دار کرد.

امروز مستکبران نسبت به فراگيري و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هيچ منطقي براي مقابله با اسلام ندارند لذا به رفتارهاي غيرانساني و غيراخلاقي که توهين به مقدسات ملل است، متوسل شده‌اند.

اين حرکت نابخردانه از سوي کساني انجام شده،که خود را مدعي دموکراسي و حقوق بشر و آزادي مي‌دانند در صورتي که هيچ ارزشي نسبت به اصول اوليه اخلاقي و انساني قائل نيستند.

در پايان اين اطلاعيه دعوت و فراخوان عمومي بيان شده که ملت محمدي و ولايي ايران اسلامي، همراه و همدل با ساير مسلمانان جهان ،با حضور پرشور، آگاهانه، گسترده و بصيرتمند خود در تظاهرات سراسري اعتراض آميز عليه اهانت به پيامبر اعظم و اديان الهي و پيروان آنان؛ همزمان پس از اقامه نماز جمعه در تهران (مصلي امام خميني ره) و سراسر کشور فرياد عدالت، محبت و مودت و صلح و آزادي دين مبين اسلام و مکتب سراسر نوراني رسول الله را فرياد کرده و وحدت و اتحاد و همبستگي مسلمانان، آزادگان، آزاد انديشان و حقيقت طلبان جهان را به نمايش مي گذاريم.
منبع: مهر
نظرات بینندگان