arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳

"مسی خلیج فارس" اهل ایران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سايت «وانگ يي» چين که يکي از سايت هاي معتبر ورزشي اين کشور محسوب مي شود، امروز (چهارشنبه) با تمجيد از عملکرد ملي پوشان ايران در جام ملت ها در استراليا، گزارشي مشروح و مصور از تيم ملي فوتبال ايران منتشر کرد.
   
به گزارش ایرنا این رسانه چینی در گزارشی با عنوان «سه ژنرال ایرانی - رونمایی از مسی خلیج فارس» ضمن تمجید از بازی سردار آزمون؛ عملکرد فنی احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را ستود و توانایی های این بازیکنان را فراتر از قاره آسیا دانست. این گزارش را بخوانید:

این چهار بازیکن با عملکرد خوب و نقش آفرینی ایده آل خود چهره جدیدی از فوتبال زیبای ایرانی را به نمایش گذاشتند و همین موضوع توجه بسیاری از کارشنان ورزشی را متوجه این تیم کرده است.

تیم ایران همواره نشان داده غیرقابل پیش بینی است و همین خصیصه است که دیدارهای این تیم را جذاب تر می کند. این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران تا به امروز با اتخاذ سیاست های درست و چینش مناسب بازیکنان در زمین همه رقبا را غافلگیر کرده است و این موضوع به طور حتم دیدارهای آینده تیم ایران در جام ملت ها را جذاب تر می کند.


در بین بازیکنان ایرانی «سردار آزمون» مهاجم تیم «رابین کازان» روسیه یک چهره درخشان است که پس از درخشش در لیگ روسیه به تیم‌ملی دعوت شده است. سردار آزمون در سال 2012 با 6 گل، عنوان آقای گلی مسابقات جام دوستی روسیه را از آن خود کرد و کسب این افتخار کافی بود که مسیر او برای ورود به تیم ملی فوتبال هموار شود. هر چند این بازیکن جوان در ترکیب تیم ایران برای حضور مسابقات جام جهانی 2014 برزیل قرار گرفت اما نتوانست به همراه این تیم به برزیل برود. او بازیکنی است که باشگاه های اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی برای جذبش وارد عمل شده اند. سردار آزمون مسی خلیج فارس است، بازیکنی که یکی از ارکان صعود ایران به دور بعدی جام‌ملت‌های آسیا بوده است. او در کنار اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی دو ژنرال خط دفاعی ایران عملکردی درخشان داشته است.

نظرات بینندگان