arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

درخشان: اخراجم شايعه است/ هيچ اولتيماتومي نگرفته‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس موضوع اخراجش از اين تيم را شايعه خواند و آن را به شدت رد کرد.

حميد درخشان در واکنش به شايعاتي مبني بر اخراجش از باشگاه پرسپوليس، اظهار کرد: واقعا خنده‌دار است که چنين مسائلي را برخي رسانه‌ها مطرح مي‌کنند. من با قدرت به کارم ادامه مي‌دهم و بحث اخراج و يا کناره‌گيري من کذب محض است. باشگاه هم تا به امروز هيچ گونه اولتيماتومي به من نداده است. البته بهتر است که بگويم در اين باره با هم صحبت نکرده‌ايم و من از کار تيم راضي هستم.

درخشان در تمرين روز يک‌شنبه پرسپوليس غايب بود، وي در اين باره گفت: من قبل از تمرين به ورزشگاه درفشي‌فر رفتم اما از اداره ماليات با من تماس گرفتند و گفتند امروز آخرين روزي است که مي‌توانم مالياتم را پرداخت کنم، اگر امروز به دنبال کارهاي مالياتي‌ام نمي‌رفتم ممنوع الخروج مي‌شدم، به همين دليل امروز براي حل کارهاي شخصي ام به اداره دارايي رفتم.

وي هم‌چنين درباره پيام صادقيان نيز گفت: اين بازيکن مصدوم است اما شنيده‌ام اعلام کرده دوست دارد در ديدار مقابل ملوان براي ما بازي کند. اين نشان مي‌دهد او چقدر به تيم پرسپوليس و ما علاقه دارد. من هم از اين بابت از او ممنونم.

درخشان در پايان درباره‌ي ديدار پرسپوليس و ملوان هم گفت: اين بازي براي ما فوق العاده مهم است. معتقدم اگر بازي که در مقابل ذوب آهن به نمايش گذاشتيم در ديدار مقابل ملوان انجام دهيم و بتوانيم فرصت هاي گلزني زيادي خلق کنيم مطمئناً ما پيروز ميدان خواهيم بود. مي دانم هواداران نگران وضعيت اين تيم هستند اما اگر کمي زمان بگذرد پرسپوليس روزهاي خوب را هم خواهد ديد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان