arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

بيانيه ارتش اردن: از عاملان قتل معاذ الکساسبه انتقام سختي خواهيم گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارتش اردن با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از عاملان قتل وحشیانه معاذ الکساسبه انتقام سختی خواهیم گرفت.

به گزارش «انتخاب» به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش اردن در پی اقدام داعش در به آتش کشیدن خلبان اردنی بیانیه ای صادر کرد که سخنگوی ارتش اردن آن را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: از همان لحظه نخست که معاذ الکساسبه به دست گروه تروریستی و بزدل داعش دستگیر شد نیروهای مسلح اردن با پشتیبانی نهادهای مختلف دولت اردن تلاش های بی وقفه ای برای آزاد سازی الکساسبه از چنگال نیروهای شر و تاریکی انجام دادند و به همین منظور با طرف های مختلفی تماس برقرار کردند اما این گروه جنایتکار از پذیرش همه گزینه های پیشنهادی سر باز زد و تنها به رقم زدن پایانی دلخراش به زندگی معاذ الکساسبه رضایت داد. آن ها به اقدامی دست زدند که همه ادیان و مذاهب آسمانی آن را رد می کنند.

این گروه امروز از قتل خلبان قهرمان ما در تاریخ سوم ژانویه 2015 خبر دادند. یعنی این خلبان یک ماه پیش کشته شده است. نیروهای مسلح اردن با اعلام خبر کشته شدن معاذ الکساسبه این خلبان قهرمان از خداوند می خواهند که او را با انبیا، شهدا و صالحان محشور کند.

نیروهای مسلح اردن با اعلام خبر شهادت معاذ الکساسبه تاکید می کند خون پاک این شهید هدر نخواهد رفت و ما طاغوت های زمین را که این خلبان را به شهادت رسانده اند و کسانی را که به آن ها کمک می کنند قصاص خواهیم کرد. ما به میزان مصیبتی که بر همه مردم اردن وارد شده است از آن ها انتقام خواهیم کشید. «و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون».
نظرات بینندگان