arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

اظهارات پروين در مورد واگذاري پرسپوليس به پيشکسوتان و هدايتي تکذيب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس کل سازمان خصوصي سازي گفت: در تماسي که با طيب‌نيا داشتم، وزير اقتصاد، نقل قول منتشر شده از وي در خصوص واگذاري پرسپوليس به پيشکسوتان و هدايتي، در صورت نبود خريدار را تکذيب کرد.

پوري حسيني در واکنش به اظهارات منتشر شده به نقل از علي پروين که گفته است وزير اقتصاد به او قول مساعد داده تا در صورت نبود خريدار براي پرسپوليس، اين باشگاه به پيشکسوتان و هدايتي واگذار ‌شود تاکيد کرد: در تماسي که با طيب نيا داشتم، وزير امور اقتصادي و دارايي اين خبر را تکذيب کرده است؛ بنابراين خبر منتشر شده توسط پروين هيچ گونه سنديتي ندارد و شايعه اي بيش نيست.

رئيس کل سازمان خصوصي سازي با اشاره به اين که هر گونه تصميم گيري در خصوص واگذاريهاي اين سازمان بايد به تاييد و تصويب اعضاي هيات واگذاري برسد تصريح کرد: با استناد به مفاد آگهي منتشر شده، مزايده واگذاري استقلال و پرسپوليس فردا(دوشنبه) برگزار مي شود و شرايط اعلامي به قوت خود باقي است.

وي گفت: شمار متقاضيان خريد دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تا ساعت 14 فردا(27 بهمن)، غيرقابل بيان و پيش بيني است.

بر اساس اين گزارش؛ علي پروين روز گذشته با اشاره به جلسه اي که با طيب‌نيا، وزير اقتصاد و دارايي داشته است گفت: او برخورد خيلي گرمي با ما داشت که جاي تشکر از وي دارد. با وزير اقتصاد و دارايي درباره پرسپوليس صحبت کرديم و در اين جلسه هم هدايتي حضور داشت و طيب‌نيا گفت که تا روز مزايده صبر کنيم تا ببينيم کسي براي خريد پرسپوليس شرکت مي‌کند يا نه.

پروين تصريح کرد: طيب‌نيا گفت تا دو روز آينده صبر کنيد و اگر کسي براي خريد سهام پرسپوليس پا پيش گذاشت که 20 درصد پيشکسوتان را به شما مي‌دهيم اما اگر کسي براي خريد پرسپوليس قدم جلو نگذاشت پرسپوليس را به شما پيشکسوتان و حسين هدايتي خواهيم داد حتي طيب‌نيا گفت که خودم دوست دارم پرسپوليس را به شما پيشکسوتان بدهم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان