arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۳

قائم مقام باشگاه پرسپوليس: با قطبي و برانکو توافق نهايي انجام شده!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي گويد که با افشين قطبي و برانکو توافق نهايي صورت گرفته، اما هم چنان گزينه اول او حميد درخشان است.

محمد حسين نژاد فلاح از توافق نهايي با افشين قطبي و برانکو خبر داد و گفت: با اين دو سرمربي صحبت‌هايي انجام شده است و توافقات نهايي نيز صورت گرفته و مشکل مالياتي آنها نيز بر عهده ما است.

وي در مورد نيمکت پرسپوليس اظهار کرد: گزينه اول من حميد درخشان است، اما اگر او فکر مي‌کند که نمي‌تواند اهداف هواداران را برآورده کند و تيم به چه کنم چه کنم مي افتد بهترين تصميم را در اين ميان بگيرد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت‌هاي خود، اظهار کرد: ما همانند مديريت باشگاه بر روي نيمکت نيز تغييرات زيادي داشتيم. علي دايي يکي از بزرگان فوتبال ايران است و از نظر من مي‌توانست اين جابجايي بر روي نيمکت پرسپوليس صورت نگيرد و اگر علي دايي هم‌چنان سرمربي پرسپوليس بود وضعيت سرخپوشان مي‌توانست بهتر باشد.

نژاد فلاح اضافه کرد: عوامل مختلفي در عدم موفقيت پرسپوليس نقش داشته است. حميد درخشان يک تيم پر از بازيکنان مصدوم را تحويل گرفت. با اين حال توقع از اين سرمربي سر و سامان دادن به پرسپوليس بود.

وي به ديدار روز گذشته (پنجشنبه) پرسپوليس مقابل صباي قم اشاره کرد و گفت: در ديدار مقابل صبا، پرسپوليس بازي خوبي را ارائه کرد و تنها ايراد اين ديدار گل نداشتن بود. با همه اين عوامل تماشاگران بازي زيبا همراه با گل مي‌خواهند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس به ديدار سرخپوشان مقابل لخويا اشاره کرد و گفت: اميدوارم که در ديدار مقابل لخويا بازيکنان و کادرفني شايستگي خود را نشان دهند و اين ديدار مطمئنا يک محک بسيار خوب براي پرسپوليس است که اگر در اين ديدار به پيروزي برسيم نيازي به جابجايي بر روي نيمکت وجود ندارد.

نژاد فلاح افزود: اگر مقابل لخويا تن به شکست بدهيم من چيزي درباره سرمربي تيم نمي‌گويم با اين حال تصميم گيري را بر عهده حميد درخشان مي‌گذارم. اگر او فکر مي‌کند مي‌تواند با حضورش اهداف تماشاگران را محقق کند، بماند و اگر اين سرمربي احساس مي‌کند با حضورش باعث به وجود آوردن مسايلي در تيم مي‌شود و پرسپوليس را دچار چه کنم چه کنم مي‌کند تصميم درست را اتخاذ کند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در ادامه در رابطه با نحوه همکاري با پيشکسوتان باشگاه هم گفت: من براي همه اين عزيزان احترام قائلم و سعي مي‌کنم که در تصميم گيري‌ها از تجربه آنها کمک بگيرم.

نژاد فلاح درباره مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس نيز گفت: روزي که به تمرين رفته بودم 90 دقيقه در رختکن با بازيکنان صحبت کردم و درد و دل‌هاي آنها را شنيدم. آنها دغدغه‌ مالي دارند و چند ماهي است که پولي نگرفته اند، اما تلاش ما اين است که مشکلات را حل کنيم. پيش از اين هم قبل از سفر تيم به مشهد براي بازي با پديده، حسين هدايتي و پروين به فرودگاه رفتند و به تيم روحيه دادند. همچنين هدايتي پاداشي را براي آن برد تعيين کرد که جا دارد از او تشکر کنم. با توجه به اين که عيد نوروز هم نزديک است و بازيکنان مشکلات مالي دارند به آنها اطمينان مي‌دهم که اين مسائل را حل مي‌کنيم.

او درباره اعتراض هواداران به عملکرد درخشان و شعار عليه او در بازي روز گذشته در مقابل صبا هم گفت: نگاه هواداران به فوتبال احساسي است. آنها دوست دارند که بازيکن اگر مشکلي هم دارد داخل زمين آن را کنار بگذارد و با تمام وجود براي پيروزي تيمش تلاش کند. من قبلا حرف هواداران را از رسانه ها مي‌شنيدم، اما ديروز از ابتدا تا انتهاي بازي در کنارشان بودم و بعد از پايان بازي هم قدم زنان تا دم در خروجي ورزشگاه با آنها صحبت کردم. آنها 94 دقيقه حمايت کردند و بعد از پايان بازي اعتراض کردند که در اين رابطه توقع من اين است که صبر و تحمل بيشتري داشته باشند و قرص و محکم از پرسپوليس حمايت کنند.

نژاد فلاح در پايان و در پاسخ به اين سوال که چقدر احتمال دارد علي کريمي يا مهدي مهدوي کيا به کادرفني پرسپوليس اضافه شوند؟ گفت: من براي همکاري از اين دو فرد بزرگ دعوت مي‌کنم، اما اين که با چه عنواني به ما کمک کنند را خودشان تعيين مي‌کنند.
نظرات بینندگان