arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی کشور با بارش برف و با کاهش دید مواجهیم به رانندگان توصیه کرد زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی مورد نیاز و غذاهای کنسروی را به همراه داشته باشند و با چراغ روشن رانندگی کنند.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و قزوین با بارش برف مواجه هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان‌های گیلان، زنجان، ارتفاعات البرز و استان چهارمحال و بختیاری نیز بارش برش جریان دارد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی با بیان این مطلب که بارش برف و کاهش دید را در محورهای کوهستانی شاهد هستیم از شهروندان و رانندگان تقاضا کرد که برای تردد در این مسیرها حتماً به زنجیر چرخ مجهز باشند.

وی تاکید کرد: تجهیزات زمستانی مناسب و همراه داشتن غذاهای کنسروی از دیگر ملزومات سفر در محورهای کوهستانی است.

سرهنگ نادری ادامه داد: مردم قبل از سفر بهتر است با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ (مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا) تماس گرفته و از وضعیت محورهایی که قصد عبور دارند مطلع شوند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: بهتر است رانندگان با حوصله و آرامش بیشتر در محورهایی که دارای بارش هستند رانندگی کنند و در مواقع رانندگی با چراغ روشن به تردد خود ادامه دهند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان