arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

پسر درخشان:پدرم امروز استعفا می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید درخشان روی لبه تیغ قرار دارد و به احتمال فراوان، امروز آخرین روز مربیگری درخشان در پرسپولیس خواهد بود البته ما این حرف را براساس مستندات مطرح می‌کنیم و این خبر اصلاً شایعه نیست.

 اخبار حاكي از آن است كه سرمربي پرسپوليس كه از تساوي تيمش مقابل صبا بسيار ناراحت و عصباني بود، به رختكن تيمش رفت و چند دقيقه بعد از حضورش در رختكن رو به بازيكنان تيمش گفت: «مرا حلال كنيد».

 اين جمله شايد جدي‌ترين حرف سرمربي سرخپوشان با بازيكنان تيمش بود، نكته‌اي كه البته واكنش و حرفي را از سوي بازيكنان پرسپوليس دربر نداشت.

زماني اين خبر جدي‌تر مي‌شود كه پسر حميد درخشان هم تصميم پدرش مبني بر استعفا را تأييد كرده و به بازيكنان پرسپوليس گفته پدرش روز شنبه (امروز) از پرسپوليس استعفا خواهد داد البته اين احتمال وجود دارد كه درخشان خواسته باشد در شرايطي كه مسئولان پرسپوليس در چند روز اخير دائماً حرف از تغيير او مي‌زنند، به نوعي پيش‌دستي كند و معامله‌اي دوسر برد را قبل از اخراجش انجام دهد؛ اول اينكه مدعي شود كه ترجيح داده از پرسپوليس برود و دوم اينكه قبل از اخراجش به شكلي آبرومندانه‌ از تيم محبوبش كناره‌گيري كرده باشد.

منبع : روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان