arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

تساوی سرخپوشان سکه داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس به منظوررویارویی با تیم لخویای قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد.

 بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۵ به درفشی فر آمدند و پیش از شروع رسمی تمرینات کادرفنی درجلسه ای ۱۵ دقیقه ای نکات لازم درخصوص دیدار برابر صبای قم و نوع تمرینات به منظور رویارویی با تیم لخویای قطر را به آنان یادآور شدند.

در ادامه بازیکنان با دویدن های نرم که ۱۵ دقیقه به طول انجامید بدن های خود را گرم کردند، سپس انجام حرکات کششی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

سرخ پوشان در ادامه حفظ توپ را تمرین کرده و سپس به دو تیم تقسیم و فوتبال بازی کردند.

در ادامه و به دستور کادر فنی سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه در دستورکار بازیکنان قرار گرفت و تمرین سرخ پوشان ساعت ۱۷ به پایان رسید.

** زمین چمن ورزشگاه درفشی فر به دلیل بارندگی های شب گذشته تهران خیس بود به همین دلیل بازیکنان به سختی تمرین کردند.

** محمد رضا خانزاده، محمدنوری و رضا نوروزی به صورت اختصاصی تمرین کردند، نوری کاپیتان پرسپولیس بعد از ۵۰ دقیقه ورزشگاه را ترک کرد.

** تادئو بازیکن برزیلی پرسپولیس که ابتدا به صورت اختصاصی تمرین می کرد با گذشت ۳۰ دقیقه و به دستور کادرفنی و پزشکی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

** هادی نوروزی که روز پنجشنبه دچار مصدومیت شده بود، امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

** محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل تمرینات حاضر نبود او به دنبال رزور محل اقامت تیم لخویا در تهران و سایر تدارکات برای این تیم است.

خوردبین همچنین برای ناظران داوری و بازی نیز به دنبال محل مناسب است.

تیم پرسپولیس نیز به دلیل پربودن ظرفیت هتل المپیک در این محل اردو نخواهد زد.

** هواداران حاضر در ورزشگاه چند دقیقه بازیکنان تیم را تشویق کردند و از آنان خواستند برابر تیم لخویا به پیروزی برسند.

** بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته بیست و یکم برابر صبای قم به تساوی دست یافتند از حسین هدایتی عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یک سکه پاداش دریافت کردند و وی اعلام کرد درصورت برتری مقابل تیم لخویا یک پاداش ویژه نیز به آنان اهدا خواهد کرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان