arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

صهيونيست ها ده ها خانه را در جنوب غزه غرق کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نيروهاي اشغالگر صهيونيست با گشودن آب بندهاي شرق شهر غزه، ده ها خانه متعلق به فلسطيني ها را در منطقه وادي غزه در جنوب اين شهر غرق کردند.

با اين اقدام نيروهاي اشغالگر صهيونيست در منطقه وادي غزه آب تا ارتفاع سه و نيم متري بالا آماده و زندگي شهروندان فلسطيني در اين منطقه به خطر افتاده است.

محمد الميدنه سخنگوي نيروهاي امدادي غزه اعلام کرد که گروه هايي امدادي با همکاري وزارت کشور فلسطين اعضاي بيش از 80 خانواده را که خانه هايشان با ورود آب غرق شده، تخليه کرده اند.

وي تاکيد کرد که خانواده هاي تخليه شده، در مراکز وابسته به اونروا در منطقه البريج و الزهراء پناه داده شده و 55 نفر از مصدومان اين اقدام صهيونيستها براي درمان به بيمارستان منتقل شده اند.

الميدنه ابراز نگراني کرد که نيروهاي اشغالگر صهيونيست اين اقدام را تکرار کرده و جان و مال فلسطيني هاي بيشتري در معرض خطر قرار گيرد.

اشغالگران صهيونيست مانع سرازير شدن آب هايي که سرچشمه آن منطقه الخليل است به نوار غزه مي شوند و با دزديدن اين آب ها، وادي غزه همواره خشک است.

صهيونيست ها تنها زماني که بارندگي شديد است و نگران شکستن آب بندها هستند، دريچه ها را باز مي کنند که موجب سيلاب در وادي غزه و غرق شدن خانه هاي فلسطيني ها مي شود.

مقامات رژيم اشغالگر صهيونيست دو سال قبل نيز مرتکب همين جنايت شده بودند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان