arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

بزرگ‌ترين مشکل پرسپوليس از ديد سرپرست اين تيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: النصر سخت‌ترين حريف و برنامه‌ بازي‌هاي ليگ قهرمانان بزرگترين مشکل ما بحساب مي‌آيند.

محمود خوردبين به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: پس از سفر به تاشکند و حتي قبل از بازي با لخويا گفته بودم که تيم خوبي داريم و حالا بسيار اميدوارم که روند فعلي تيم ادامه پيدا کند چون بازيکنان توانمند و مربيان کاربلدي را در اختيار داريم.

وي ادامه داد: قبل از اين هم در برهه‌اي که به خاطر نتايج انتقادهاي تندي عليه تيم مي‌شد در اکثر ديدارها شايسته پيروزي بوديم اما به يک بازي برابر لخويا نياز بود تا تيم خودش را پيدا کند و آرامش به اين مجموعه برگردد. زدن سه گل به لخويا در تهران و پيروزي بر بنيادکار در تاشکند کار هر تيمي نبود، چنانکه تاکنون تيم‌هاي ايراني نتوانسته‌اند در ازبکستان پيروز شوند و اين کار براي اولين بار توسط پرسپوليس انجام شد.

محمود خوردبين تصريح کرد: به نظرم بازي با النصر سخت‌ترين ديدار ما خواهد بود. حالا حريفان با وسواس بيشتري مسائل ما را دنبال مي‌کنند. ما با مشکل بزرگ ديگري هم روبرو هستيم.

چهار بازي در چهارده روز همگي بيرون از خانه که با پروازهاي طولاني نيز همراه است، مي‌تواند حرفه‌اي‌ترين تيم‌ها را دچار مشکل کند. از اين رو اميدواريم که سازمان ليگ با اقداماتي که انجام مي‌دهد اين مانع را از سر راه نماينده فوتبال ايران بردارد.

سرپرست سرخپوشان خاطرنشان کرد: به گونه‌اي عمل شود که حداقل بازي با نفت مسجد سليمان به تعويق بيفتد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان