arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

وکلاي علي دايي پيگير رفع محروميت عباس‌زاده!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 علي دايي در اقدامي جالب از وکلايش خواست ضمن هماهنگي با باشگاه پرسپوليس، پيگير رفع محروميت محمد عباس‌زاده باشند.

پس از آن که به سبب بدهي 250 ميليون توماني پرسپوليس به باشگاه نساجي بابت صدور رضايت نامه محمد عباس‌زاده، کميته انضباطي فعاليت‌هاي فوتبالي اين بازيکن را به حالت تعليق درآورد ، عباس‌زاده در گفت و گويي تند انتقاداتي را متوجه باشگاه کرد که با واکنش حميد درخشان مبني بر عدم مجوز حضور وي در تمرينات همراه شد.

علي دايي پس از اطلاع از اين موضوع از وکلايش خواست در تماس با عباس‌زاده و با هماهنگي با نمايندگان حقوقي باشگاه پرسپوليس پيگير رفع مشکل اين بازيکن شوند تا پرسپوليس با کمبود بازيکن مواجه نشود.

وي همچنين از طريق بهمن دهقان براي عباس زاده پيغام فرستاد که نبايد در روزهايي که پرسپوليس شرايط خوبي دارد با حرف‌ها و مصاحبه‌هايش براي اين تيم حاشيه سازي کند. دايي اقدام درخشان در بخشش عباس‌زاده را هم پدرانه دانسته و گفته که در اين شرايط همه بايد براي حفظ آرامش تيم کمک کنند.

صبح امروز يکي از وکلاي علي دايي پس از هماهنگي با بهمن دهقان و تهيه لايحه و مستندات دفاعي به کميته انضباطي مراجعه و مدارک لازم را جهت رفع محروميت اين بازيکن تحويل داد و سپس نشستي را نيز در باشگاه پرسپوليس با واحد حقوقي آن باشگاه برگزار کرد و در اين زمينه با مسئولان حقوقي باشگاه پرسپوليس به مشورت و تبادل نظر پرداخت.

پيش از اين در پرونده طرح اتهام دوپينگ علا عبدالزهرا بازيکن تيم ملي عراق نيز علي دايي از وکلايش خواسته بود در صورتي که مي‌توانند به تيم ملي کمک کنند که البته با توجه به اينکه در زمان حضور اين بازيکن عراقي در کشورمان راي عليه او صادر نشده بود وکلاي دايي هم نتوانستند براي کمک به تيم ملي قدمي بردارند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان