arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

شيخ سلمان: قبول کنيد امکانات ميزباني امارات بهتر از ايران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا پس از انتخاب امارات به عنوان ميزبان جام ملت‌هاي آسيا 2019 تاکيد کرد که امارات به مراتب امکانات و تجهيزات بهتري براي ميرباني اين رقابت‌ها از ساير رقبايش داشته است.

شيخ سلمان پس از جلسه کميته اجرايي کنفدراسيون فوتبال آسيا در بحرين که منجر به انتحاب امارات به عنوان ميربان جام ملت‌هاي 2019 آسيا شد در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد، او در حالي که با رييس فدراسيون امارات مقابل خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي حاضر شده بود، گفت: کميته اجرايي AFC زير ساخت‌ها و تدابير و مساله اسکان امارات براي ميزباني رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا را مورد بررسي قرار داد. هر کشوري مي‌تواند خواهان ميزباني اين رقابت‌ها باشد اما با توجه به اينکه در جام ملت‌هاي آسيا 2019 تعداد تيم‌ها حاضر بين 16 تا 24 تيم است يقينا امارات با توجه به امکانات بسياري که دارد شرايط بهتري براي ميزباني دارد.

وي ادامه داد: امکانات امارات مساله‌اي مثبتي براي ميزباني است. مسائل بسياري در اعطاي يک ميزباني مطرح است که همکاران ما در کميته اجرايي AFC آنها را مورد بررسي قرار دادند. دلايلي وجود داشت که ممکن بود اتخاذ تصميم را کمي دشوار مي‌کرد اما بايد واقع گرا باشيم، امکانات کشور امارات طبيعتا بيشتر از ساير کشورهاي رقيب است.

شيخ سلمان تاکيد کرد: مي‌خواهيم اين جام آسيايي موفق‌تر برگزار شود و تمامي استاندارها را رعايت کنيم و رعايت تمامي استاندارها يک چالشي براي ما بوده است. مي‌خواهيم که جام ملت‌هاي آسيا 2019 بهتر از جام پيشين باشد. ما مساله جام ملت‌هاي آسيا را مورد بررسي قرار داديم و اصلاحات لازم صورت گرفت. فدراسيون آسيا تمامي حمايت و پشتيباني را به اعضاي کميته اجرايي ارائه مي‌دهد و ما همچون يک خانواده هستيم و روحيه توافق داريم، ما خواهان همکاري همگان هستيم تا الگويي براي ساير قاره‌ها شويم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره‌ي کانديداتوري ايران براي ميزباني اين رقابت‌ها و اينکه آيا ايران انصراف داده است ادامه داد: ما درباره انصراف ايران صحبت نکرديم، ما معتقديم که دوستان ما در کميته اجرايي AFC نکات مختلف را مورد بررسي قرار دادند، در مورد تدابيري همچون ويزاها و مساله اسکان و استاديوم‌ها صحبت کرديم و تصميم گيري در مورد اين پرونده در اختيار کنفدراسيون آسياست که در نهايت نيز تصميم خود را گرفت.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان