arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
سرنوشت مشابه دايي در انتظار حميد

پرسپولیس در لیگ درخشان نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاگردان حميد درخشان در ليگ برتر ناکام نشان دادند و در 7 بازي گذشته تنها 4 امتياز کسب کرده‌اند و علي دايي به دليل کسب 8 امتياز از 7 بازي از سمت خود برکنار شده بود.

 پرسپولیس علیرغم کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا با بازگشت به لیگ برتر در برابر تراکتورسازی شکست دیگر را متحمل شد تا تیره روزی‌های شاگردان درخشان در لیگ ادامه داشته باشد.

بدترین روزهای پرسپولیس در 7 بازی گذشته این تیم در لیگ برتر رقم خورده است و شاگردان حمید درخشان هم در این دیدارها عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشته‌اند و تنها یک پیروزی کسب کردند و تنها ۴ امتیاز اندوخته است که برای تیمی مثل پرسپولیس در حد یک فاجعه است.

شاگردان حمید درخشان در این ۷ بازی ۵ دیدار را باخته و تنها موفق شد پدیده را شکست دهد و مقابل صبای قم به تساوی بدون گل برسد تا عملکرد کاملا متفاوت در لیگ قهرمانان آسیا از خود به جا بگذارند. حمید درخشان در لیگ قهرمانان آسیا در ۲ بازی ۶ امتیاز به دست آوردند و شاید دلیل ابقای درخشان همین نتایج آسیایی باشد وگرنه علی دایی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۷ بازی که هدایت این تیم را بر عهده داشت به دلیل کسب ۸ امتیاز از سمتش برکنار شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان