arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

کارد به استخوان استقلال رسيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 با توجه به مشکلات مالي شديد استقلال و به جهت ترغيب بيشتر به همکاري، ظاهرا اين باشگاه پيشنهاد داده که سبک دست عضو هيات مديره آبي‌پوشان شود.

شرايط مالي استقلال اين روزها دوباره مي رود تا بحراني شود، آخرين دريافتي‌هاي استقلال برمي‌گردد به پيش از عيد نوروزکه پانصد ميليون تومان توسط سازمان ليگ از محل درآمد هاي استقلال به افشارزاده پرداخت شد که از اين پول بازيکنان نفري بيست تا سي ميليون تومان گرفتند و البته در آخرين روزهاي سال هم دويست ميليون توسط سبک دست «اسپانسر باشگاه استقلال» پرداخت شد که با اين پول هم حقوق‌هاي معوقه کارمندان باشگاه استقلال پرداخت شد.
پس از اين دو دريافتي استقلال هنوز هيچ دريافتي ديگري نداشته و به اين ترتيب کادر فني و البته بازيکنان «که همان روزها هم از دريافتي کم خود دلخور بودند» همچنان ماه‌هاست که دريافتي نداشته اند و البته افشارزاده به شدت مي‌کوشد تا اين موضوع را بر طرف کند.

نکته اينجاست که پيش از عيد رابطه باشگاه با اسپانسر خودش به هم ريخته بود و افشارزاده حتي تا مرز فسخ قرارداد با اسپانسر هم رفت اما پس از آنکه وزارت ورزش چراغ سبزي به مديرعامل استقلال نشان نداد، رابطه به اجبار بهتر شد و در همين راستا آخرين خبر اين است که شايد براي همکاري بيشتر سبک دست «شرکت توسعه صنايع نوين» و تزريق هاي بيشتر مالي در اين آخرين روزهاي ليگ، وي را به هيات مديره استقلال اضافه کنند.

البته اين موضوع درحد پيشنهاد است و مشخص هم نيست که سبک دست با توجه به مزايده استقلال اين پيشنهاد را بپذيرد چرا که آينده استقلال اصلا معلوم نيست. از سوي ديگر طبق اساسنامه باشگاه استقلال تنها پنج تا هفت نفر مي توانند عضو هيات مديره باشند که همين حالا هم اين تعداد هشت نفر «يک نفر اضافه» است و اين کار را مشکل‌تر مي کند.

به هر حال طي روزهاي گذشته اعضاي کادر فني استقلال دلخوري خود را به مدير عامل استقلال رساندند و بازيکنان هم کم کم دوباره سر و صدا و اعتراضشان به گوش مي رسد. بايد ديد افشارزاده چگونه مي تواند از مشکلات مالي اخير رهايي پيدا کند؟
منبع: مهر
نظرات بینندگان