arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

حمله سايبري به "پايگاه هاي اينترنتي" اسراییل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروه هکري آنونيموس اعلام کرد به تلافي رفتار اسرائيلي‌ها با فلسطيني‌ها، وبگاه‌هاي رژيم صهيونيستي را از امروز دوشنبه هدف حملات خود قرار مي‌دهند.

به گزارش نشريه جروزالم‌پست در گزارشي نوشت که مجموعه هکري آنونيموس (ناشناس) اعلام کرده است که تلاش خواهد کرد از روز دوشنبه تعدادي از وبگاه‌هايي اسرائيلي را هک کرده و اين روند را تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داد. اين گروه اعلام کرده است که اين حمله سايبري را به تلافي رفتار اسرائيلي‌ها نسبت به فلسطيني‌ها انجام مي‌دهند.

اين چهارمين سالي است که گروه آنونيموس اسرائيل را به هک‌کردن وبگاه‌هاي آن تهديد کرده‌اند.
در سال 2014 بود که شين‌بت، سازمان امنيت داخلي رژيم صهيونيستي اعلام کرد که يک واحد عمليات ويژه سايبري را براي آمادگي براي مقابله با حملات هکري اين گروه تأسيس کرده است.

گروه آنونيموس پيشتر تلاش کرده بود تا وبگاه‌هاي سرويس پست رژيم صهيونيستي و وزارت آموزش اين رژيم را از کار بياندازد و تعدادي از وبگاه‌هاي خصوصي را دچار اختلال کند. همچنين اين گروه فهرست بلندبالايي از شماره تلفن‌ها و آدرس‌هاي ايميل متعلق به مقامات اسرائيلي را منتشر کرد.

تلاش‌هاي گذشته اين گروه از جمله وبگاه‌هاي دفتر نخست‌وزير اين رژيم موسوم به "ياد واشم" و وزارت جنگ اين رژيم را هدف قرار داد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان