arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴

پیروزی بازهم از چنگ استقلال گریخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیرقلعه‌نویی و تیم‌اش در حساس‌ترین روزهای لیگ برتر فوتبال ایران امتیازات را پست هم از دست می‌دهند تا همچنان فاصله خود را از قهرمانی زیاد کنند. آبی‌پوشان پایتخت امروز هم در آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران نتوانستند از میزبانی خود استفاده کنند و برابر تیم خوب یحیی گل‌محمدی به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 استقلال که دو بازی آخر خود در لیگ را برابر نفت تهران و فولاد خوزستان واگذار کرده بود به شدت به سه امتیاز این بازی برای باقی‌ماندن در کورس قهرمانی احتیاج داشت اما نتوانست از برتری یک بر صفر خود محافظت کند و سرانجام با یک امتیاز به رختکن رفت.

امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 63 گل استقلال را به ثمر رساند و دانیال اسماعیلی‌فر هم در دقیقه 73 بازی را به تساوی کشاند. گل ذوب‌آهن دقیقا روی تدبیر یحیی گل‌محمدی به ثمر رسید و رجب‌زاده و اسماعیلی‌فر دو بازیکنی که او به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین فرستاده بود پایه گذار گل ذوبی‌ها بودند.

استقلالی‌ها در این بازی البته بعد از چند هفته کرار جاسم را هم در ترکیب خود می‌دیدند اما حضور موثرترین بازیکن فصل استقلال هم به این تیم برای کسب پیروزی کمکی نکرد. البته کرار هم اصلا در شرایط آرمانی نبود و مشخص بود که چند هفته دوری او را کاملا از شرایط آرمانی دور کرده است.
 استقلال با این تساوی چهل و دو امتیازی شد و همچنان در دره سوم جدول باقی ماند اما سپاهان و فولاد را با یک بازی و یک امتیاز کمتر پشت سر خود می‌بینید و امکان نزول این تیم تا رده پنجم در پایان این فصل وجود دارد. به نظر می‌رسد آبی‌ها این فصل هم باید برای کسب سهمیه تلاش کنند.

نظرات بینندگان