arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴

بخش‌هاي وسيع اردوگاه يرموک ازداعش پس گرفته شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروه‌هاي فلسطيني و نيروهاي ارتش با انجام عملياتي، مناطق گسترده‌اي در اردوگاه يرموک از جمله مناطق واقع در خيابان فلسطين و خيابان فواد حجازي را از سلطه تروريست‌هاي داعش خارج کرده و اين مناطق را بازپس گرفتند.

عمليات نظامي دراردوگاه يرموک ادامه دارد و گروه هاي فلسطيني مورد حمايت نيروهاي دفاع ملي و ارتش سوريه توانستند پس از تسلط بر منطقه الرجوله و صاله السعاده که از خيابان فلسطين به خيابان اصلي يرموک و از خيابان فواد حجازي به سوي مسجد صلاح الدين امتداد دارد، بر خيابان فلسطين تسلط يابند.

"ابوعماد" مسوول نظامي نيروهاي صاعقه ( طليعه داران جبهه خلق براي آزادي فلسطيني در اردوگاه يرموک) در گفت وگو با العالم اظهار داشت: با حمايت ارتش عربي سوريه پيشروي به اين منطقه که هم اکنون در کنترل ماست، حاصل شد و باندهاي تروريستي از اين مناطق رانده شدند.

وي با تاکيد بر اين که ما آماده پيشروي هر چه بيشتر در اردوگاه هستيم، افزود: تکفيري ها هنگام عقب نشيني، مدارس اونروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد براي پناهندگان فلسطيني) و ساختمان هاي مسکوني را تخريب کردند.

مسوول نظامي نيروهاي صاعقه گفت: نيروهاي پيش رونده بر اساس تاکتيک هاي نظامي جديد به چندين بخش تقسيم شدند تا هرگروه جدا از ديگران براي تثبيت و استحکام مناطق آزاد شده تلاش کرده و به اهداف خود دست يابد.

ابوعماد افزود: عناصر تروريستي داعش تضعيف شده و خود را پس کشيده اند و فقط ايده سربريدن برايشان باقي مانده و در حال عقب نشيني در اردوگاه بوده که نيروهاي دفاع ملي و کميته هاي فلسطيني هم اکنون در حال پيشروي به سمت داخل اردوگاه هستند.

دوربين شبکه العالم نيز به ميان ساختمان هايي که گروه هاي فلسطيني باز پس گرفته اند، رفته و درگيري هاي خيابان هاي تنگ و بناهاي چسبيده به هم را از خانه اي به خانه ديگر و آثار خون هايي را که افراد مسلح داعش حتي در دبستانها و مناطق مسکوني و غير نظامي بر جاي گذاشته اند، ثبت مي کند.

به گزارش خبرنگار العالم، روحيه مبارزان درنبرد با تروريست هاي داعش، پس از اين پيشروي و گذر از موانع ايجاد شده بسيار بالا رفته است.

منبع : العالم
نظرات بینندگان