arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

سردار جواني: نفس دشمنان ايران به شماره افتاده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به جايگاه نظام اسلامي در منطقه گفت: امروز نفس دشمنان ايران به شمار افتاده است.

سردار يدالله جواني روز پنجشنبه در همايش فرهنگيان بسيجي اصفهان افزود: امروز مثلث شوم آمريکا، رژيم صهيونيستي و عربستان سعودي دشمن جهان اسلام است.

وي با اشاره به حمله عربستان به مردم مظلوم يمن، گفت: سازمان ملل نه تنها در اين ماجرا عربستان را محکوم نکرد بلکه مردم يمن را محکوم کرد.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: امروز رزمندگان کشوري چون عراق که روزي با ما مي جنگيدند در جبهه انقلاب اسلامي قرار گرفته اند.

وي با اشاره به هزينه هاي ميلياردي براي سرنگوني دولت سوريه به عنوان محور مقاومت، گفت: فرزندان انقلاب در سوريه اجازه ندادند اين توطئه دشمن محقق شود.

جواني گفت: حزب الله لبنان و حماس در غزه، بيني رژيم صهيونيستي را به خاک ماليده اند و ملت هاي به پا خاسته چشم به ايران اسلامي دارند.

وي همچنين با اشاره به نقش معلم در جامعه، گفت: مهمترين رسالت يک معلم در دهه چهارم انقلاب شناساندن انقلاب اسلامي به جوانان و تربيت کادر همتراز انقلاب اسلامي است.

وي ادامه داد: کادرسازي براي انقلاب مستلزم شناخت تهديدات، ظرفيت ها، استعدادها و توانمنديهاي انقلاب اسلامي است.

مسوول سابق اداره سياسي سپاه گفت: برخي القا مي کردند که دوره انقلابي بودن گذشته است ولي همواره بايد نسل خود را نسل انقلاب بدانيم زيرا انقلاب تمام شدني نيست و انقلابي بودن ما تا رسيدن به اهداف انقلاب ادامه دارد.

وي پيروزي انقلاب اسلامي، تشکيل نظام اسلامي، تشکيل دولت اسلامي، تشکيل جامعه اسلامي و تحقق تمدن اسلامي را پنج گام انقلاب اسلامي از ديدگاه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: همانطور که ايشان فرموده اند ما هنوز در مرحله تحقق دولت اسلامي هستيم.

جواني گفت: منظور از دولت اسلامي دولت به معناي عام است و شامل قواي سه گانه و تمام نهادها ست که حقايق گوياي آن است که نمي توان ادعا کرد که همه جا اسلامي شده است.

وي افزود: کادر سازي براي انقلاب مي تواند انسان هايي را به انقلاب تحويل دهد که اين انقلاب را از گام سوم به سمت گام چهارم حرکت دهد.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه تصريح کرد: براي اينکه بتوانيم در صحنه خوب عمل کنيم بهترين سرمشق ولايت است و از همين رو بيشترين سرمايه گذاري دشمن براي زدن اين رکن انقلاب است.

وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: حفظ اتحاد و انسجام ملت، دولت و نظام اسلامي عاملي است که موجب موفقيت هاي نظام شده است و دشمن به دنبال شکاف و رخنه در اين ارکان است.

جواني تصريح کرد: هر حرکتي که اين وحدت و انسجام را به هم بزند حرکتي مشکوک است زيرا دشمن بايد در تمام عرصه ها يک صدا از ايران اسلامي بشنود.

وي با بيان اينکه نمود اين يک صدايي بايد در مساله هسته اي شنيده شود، افزود: امروز جامعه ايراني يکصدا موافقت خود را با توافق خوب و نارضايتي خود را با توافق بد اعلام مي کند.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه تصريح کرد: بي شک اگر توافقي امنيت، استقلال و عزت ايران اسلامي را ناديده بگيرد توافقي بد است و دولت و ملت همدل و همزبان چنين توافقي را برنمي تابند.

وي اظهار کرد: البته بايد دانست که حل مشکلات اقتصادي با چشم داشتن به بيگانه کار درستي نيست زيرا مشکل دشمن با هويت ملت ايران است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان