arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

آندو چه خوابي براي قلعه‌نويي ديده است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 آندرانيک تيموريان که در نيم فصل از استقلال جدا شد و به تراکتورسازي پيوسته روز خاصي را در برابر تيم سابق خود پشت سر خواهد گذاشت.

آندرانيک تيموريان که اکنون بعد از خداحافظي جواد نکونام کاپيتان تيم ملي به حساب مي‌آيد از پذيرفتن بازوبند کاپيتاني تراکتورسازي در اين بازي خودداري کرده و البته به دنبال اثبات شايستگي‌هايش برابر امير قلعه‌نويي است.

هافبک دفاعي سابق استقلال که در نيم فصل اول بارها مورد مواخذه سرمربي آبي‌پوشان قرار گرفته بود و در نهايت مجبور شد اين تيم را به مقصد تبريز ترک کند. حضور در تبريز البته باعث درخشش تيموريان شد و اين بازيکن به يکي از محبوب‌هاي تي‌تي‌ها تبديل شده است.

خصوصا اينکه شادي‌گل‌هاي معنادار اين بازيکن در اين چند وقت اخير حسابي حاشيه‌ساز شده است. کندن درجه‌هاي ژنرال چيزي بود که ذهن همه را به سمت تقابل او با قلعه‌نويي برد و البته اينبار بايد ديد او چه خوابي براي قلعه‌نويي ديده است.

در بازي فردا هم مطمئنا لنز تمام عکاسان به سمت آندرانيک تيموريان و عکس‌العمل‌هاي او در زمين خواهد بود. اينکه او به سمت قلعه‌نويي در ابتداي بازي برود کمي دور از ذهن است و البته در صورت گلزني احتمالي سرخ‌پوشان تبريزي نيز بايد منتظر شادي گل عجيب آندرانيک هم بود.

بازيکنان تراکتورسازي که معمولا در خلال و پايان تمرين به ابداي شادي پس از گل مي‌پردازند در اين ميان غيبت تيموريان را در بين خود احساس مي‌کنند اما نمي‌توان از اين مساله گذشت که احتمالا هافبک دفاعي سابق استقلال در ذهن خود براي تقابل با قلعه‌نويي به دنبال حرکت جديدي است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان