arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

صالحی: مذاکرات به خوبی جلو می‌رود/هر توافقی با اجماع همه مسئولان صورت می‌گیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: هر آنچه در مذاکرات هسته‌ای مورد توافق قرار گیرد قطعاً بر اساس توافق و اجماعی است که در داخل کشور و در بین مسئولان حاصل شده است.

علی اکبر صالحی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسمی در دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر این‌که مذاکرات به خوبی جلو می‌رود و مذاکره‌کنندگان به طور قوی از منافع و حاکمیت ملی دفاع می‌کنند، ‌افزود: مذاکرات در چارچوب‌های مشخص دنبال می‌شود و هیچ چیز خارج از آن چارچوب عمل نمی‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه به ساخت بیمارستان تخصصی هسته‌ای در تهران اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در این بیمارستان تجهیزاتی در نظر گرفته می‌شود که در خاور میانه سابقه نداشته است و همچنین این بیمارستان کمک می‌کند تا عده زیادی از بیماران که بیماری‌های صعب‌العلاج دارند برای تشخیص و درمان به خارج از کشور نروند و همچنین زمینه‌ای را برای توریسم درمانی ایجاد می‌کند. این بیمارستان بسیار وسیع و با هزینه بسیار سنگین ساخته می‌شود و سازمان انرژی اتمی توانسته تاکنون بخشی از هزینه‌های آن را تأمین کند.

وی افزود: درباره زمین این بیمارستان در حال گفت‌وگو و توافق با شهرداری تهران هستیم و در صورت رسیدن به نتایج بیشتر اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان