arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

«لابي من» مجلس مي رود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخابات هيات رييسه مجلس در حالي چندروز ديگر برگزار مي شود که برخي نمايندگان از وقوع تغييراتي در ترکيب هيات رييسه پارلمان خبر مي دهند.

دراين ميان گويا کاظم جلالي مهمترين گزينه اي است که قرار است جانشين محمدرضا باهنر شود.به نوشته خبرگزاري آريا،محمدرضا باهنر که به عنوان «لابي من »مجلس شناخته مي شود در سالهاي اخير به عنوان نائب رييس اول و دوم علي لاريجاني در هيات رييسه حضور داشته است.

اين در حالي است که کاظم جلالي ،رييس فراکسيون رهروان ولايت و چهره نزديک به علي لاريجاني مدتي است فعاليت خود را براي گرفتن صندلي باهنر در هيات رييسه آغاز کرده .البته اگرچه رييس مرکز پژو هش هاي مجلس به حمايت فراکسيون اکثريت پارلمان از خود دلخوش کرده اما از طرفي اين پايگاه محمدرضا باهنر در بين نمايندگان است که کار را براي  کاظم جلالي مشکل مي کند.

ابراهيم نکو،عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرگزاري آريا گفت:احتمالا در انتخابات هيات رييسه مجلس تغييراتي در نوابين رييس مجلس صورت گيرد البته اگرچه آقاي جلالي مدتي است براي رسيدن به نوابي رياست مجلس تلاش هاي خودش را آغاز کرده اما تا قبل از راي گيري نمي توان گفت ازميان آقايان باهنر و ابوترابي فرد کداميک از هيات رييسه جدا مي شوند.وي درباره رياست مجلس هم تاکيد کرد:باتوجه به شرايطي که آقاي لاريجاني دارند من فکر مي کنم ايشان ابقا خواهند شد.

نظرات بینندگان