arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

ترافيک سنگين در جاده هاي منتهي به شمال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا آخرين وضعيت جوي و ترافيکي جاده هاي کشور را تشريح کرد.

سرهنگ نادر رحماني در گفت و گو با ايسنا، در خصوص آخرين وضعيت ترافيکي در جاده هاي کشور گفت: در حال حاضر برابر آخرين اخبار دريافتي ترافيک در آزادراه تهران کرج حد فاصل پل کلاک تا پل فرديس و آزادراه کرج قزوين از پل فرديس تا پل حصارک محور فيروزکوه ( سوادکوه تا شيرگاه ) سنگين است.

وي افزود: همچنين در محور هراز محدوده آبعلي تا امام زاده هاشم، پلور، تونل تکاور 2 و سه راهي لاسم و نيز محور کرج چالوس محدوده هاي پل زنگوله، سياه بيشه و هفت برادران سنگين گزارش شده است.

به گفته رحماني در محور کرج از ميدان امير کبير تا تونل شماره5 و محور رشت قزوين محدوده هاي لوشان ، منجيل و رودبار و محورهاي منتهي به قم و حرم مطهر حضرت امام خميني ( ره ) تيز ترافيک نيمه سنگين است.

وي با بيان اينکه در ساير محورهاي مواصلاتي کشور ترافيکي روان حاکم است، درخصوص وضعيت جوي جاده ها نيز گفت: وضعيت جوي تمامي جاده هاي کشور مساعد گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست براي اطلاع از آخرين وضعيت جوي و ترافيکي و نيز امدادرساني به حوادث احتمالي با اين شماره تماس بگيرند.
نظرات بینندگان