arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

هاآرتص مدعي شد: نااميدي "عباس" از به نتيجه رسيدن مذاکرات صلح

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 يک روزنامه صهيونيستي اعلام کرد که رئيس تشکيلات خودگردان فسطين از به نتيجه رسيدن مذاکرات سازش نااميد شده و به همين دليل به فکر مراجعه به سازمان‌هاي بين‌المللي افتاده است.

به گزارش روزنامه صهيونيستي «هاآرتص» در چاپ روز چهارشنبه (ديروز) نوشت «محمود عباس» (ابومازن) رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين از به نتيجه رسيدن مذاکرات سازش با طرف اسرائيلي نااميد شده است و بر اين اساس راهبرد خود را تغيير داده و براي رسيدن به امتيازات بيشتر در حال مراجعه به سازمان‌هاي بين‌المللي است.

«عاموس هرئيل» تحليلگر هاآرتص به نقل از منابع امنيتي و اطلاعاتي عاليرتبه صهيونيستي اعلام کرد: ابو مازن از به نتيجه رسيدن مسير سياسي نااميد شده است و اين موضوع به دو دليل باز مي‌گردد: اول اينکه مذاکران ميان تشکيلات خودگردان و اسرائيل به هيچ نتيجه‌اي در گذشته نرسيده است و عامل دوم به اظهارات متناقض «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به ويژه در راه‌حل «دو دولت» باز مي‌گرد. او يکبار در تبليغات انتخاباتي‌اش (اسفند 1393) اعلام کرد با اين موضوع موافق نيست اما د رنتيجه فشارهاي غربي وآمريکايي حرف خود را نقض کرد.

اين روزنامه صهيونيستي در ادامه اعلام کرد که امکان «انتفاضه سوم» فعلا مطرح نيست و خطري حقيقي در اين مورد وجود ندارد.

فلسطين از اول آوريل امسال (2015) رسما عضو دادگاه لاهه شد و پرونده‌هاي فلسطيني آماده ارائه به اين دادگاه در ماه جاري (ژوئن) هستند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان