arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۷۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
در دیدار فراکسیون نمایندگان مجلس با آیت الله مکارم شیرازی چه گذشت؟

فروش گوشت حرام و مشروب و افزایش فساد و بی حجابی به خاطر نگاه دولت / انتشار نوار موسیقی حاوی اهانت به مراجع توسط مشایی!

محمد تقي رهبر با اشاره به ديداري كه با آيت الله مكارم شيرازي داشتند ، گفت : يكي از مواردي كه با ايشان درباره اش صحبت كرديم، موضوع مكتب ايراني است كه در جامعه مطرح شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد تقي رهبر در مورد دیدار فراكسيون روحانيون ملجس شوراي اسلامي با آیت الله مکارم شیرازی توصیحاتی ارائه داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری انتخاب، این نماینده مجلس گفت: در این دیدار در مورد بحث مکتب ایرانی،  توطئه‌هاي فرهنگی، مسئله زنداني شدن بسياري از افراد به خاطر مهريه و سودهاي بانكي كه همه آنها خلاف شرع است، صحبت شد.

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس تصريح كرد: آيت‌الله مكارم شيرازي به ما به عنوان روحانيون مجلس شوراي اسلامي هشدار دادند كه عده‌اي براي مسخ انقلاب و پياده كردن توطئه‌هاي اجنبي در كشور فعاليت مي‌كنند كه ما بايد نسبت به خنثي كردن آنها هشيار باشيم.

محمدتقي رهبر در ادامه  اظهاراتی را به زبان آورد که برای آن مدارکی ارائه نداد، وی گفت: معتقديم به خاطر نگاهي كه دولت در برخورد با مسائل فرهنگي دارد فساد و از جمله آنها بي‌حجابي درحال گسترش است.

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس تصريح كرد: خدمت آيت‌الله مكارم شيرازي گفتيم كه اخيراً يك نوار موسيقي از سوي رئيس دفتر دولت در جامعه منتشر شده است كه حاوي اهانت به مراجع تقليد است.

وي در بيان دغدغه ديگر فرهنگي مطرح شده در اين ديدار گفت: اخيراً در بسياري از فروشگاه‌هاي كشور خرچنگ و گوشت‌هاي حرام به صورت علني و در اتاق‌هاي حاشيه‌اي اين فروشگاه‌ها مشروب به فروش مي‌رسد و كسي هم ناظر بر آنها نيست.

رهبر گفت: يكي از نكاتي كه هم ما بعنوان روحانيون مجلس شوراي اسلامي و هم آيت‌الله مكارم شيرازي روي آن تاكيد داشتند اين بود كه چرا دولتي كه 6 هزار نفر را براي اجراي هرچه بهتر طرح هدفمندي يارانه‌ها مامور كرده 6 نفر را متولي امور فرهنگي نكرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
11
فرمانده محترم دفاع مقدس اگر بدونی مشروب با مدیریت چه کسانی در داخل تولید می شود شاخ در می آوری . ولی!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
1
8
برای اینکه طرح هدمندی برای دولت میلیارد ها تومن درآمد ایجاد کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
11
در این بین احترام به حقوق مردم فراموش شده؟؟
اهانت به مردم، جزو خط قرمزها نیست؟
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
1
کاش نظر اسلام راجع به ظلم هایی که به افراد می شود آبروی افراد که برده می شود .صحبت می شد .آیا شنیده اید که مولایمان فرمودامام علی( ع) : ( خطبه ۲۷ معروف به خطبه جهادیه ) و َ لَقَدْ بَلَغَنِي اءَنَّ الرَّجُلَ مِنْهُمْ كَانَ يَدْخُلُ عَلَى الْمَرْاءَةِ الْمُسْلِمَةِ وَ الْاءُخْرَى الْمُعَاهِدَةِ فَيَنْتَزِعُ حِجْلَهَا وَ قُلُبَهَا وَ قَلاَئِدَهَا وَ رُعُثَهَا مَا تَمْتَنِعُ مِنْهُ إِلا بِالاِسْتِرْجَاعِ وَ الاِسْتِرْحَامِ ثُمَّ انْصَرَفُوا وَافِرِينَ مَا نَالَ رَجُلاً مِنْهُمْ كَلْمٌ وَ لاَ اءُرِيقَ لَهُمْ دَمٌ فَلَوْ اءَنَّ امْرَأً مُسْلِما مَاتَ مِنْ بَعْدِ هَذَا اءَسَفا مَا كَانَ بِهِ مَلُوما بَلْ كَانَ بِهِ عِنْدِي جَدِيرا


شنيده ام كه يكى از آنها بر زن مسلمانى داخل شده و ديگرى ، بر زنى از اهل ذمّه و، خلخال و دستبند و گردنبند و گوشواره اش را ربوده است . و آن زن جز آنكه از او ترحم جويد چاره اى نداشته است . آنها پيروزمندانه ، با غنايم ، بى آنكه زخمى بردارند، يا قطره اى از خونشان ريخته شود، بازگشته اند. اگر مرد مسلمانى پس از اين رسوايى از اندوه بميرد، نه تنها نبايد ملامتش ‍ كرد بلكه مرگ را سزاوارتر است .
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
1
3
اگه اينجوريه.......... فاتحه....
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
1
0
آقای مکارم در مورد کارخانه شکر خودتان و حقوق عقب افتاده کارگران که خود شما عامل بوديد حرفی نزديد. کچل گر طبيب بودی سر خود علاج نمودی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
1
به قول حاج منصور ارضی نباید گول این گوساله سامری رو خورد
همه این کارها برای اینکه امام حسین (ع) از ما بگیرند
که کور خوندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
1
0
حاج منصور ارضی که غیر از حرف گوساله و ... حرف دیگه ای بلد نیست؛ پس نباید به حرف اون تکیه کرد
نظرات بینندگان