arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹

روایت یک نماینده روحانی از پوشش زنان بدحجاب: اینها در زمستان نیمه برهنه هستند، وای به حال تابستان!

محمدتقی رهبر وضعیت حجاب زنان در خیابان​ها را بدتر از دوره اصلاحات دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدتقی رهبر وضعیت حجاب زنان در خیابان​ها را بدتر از دوره اصلاحات دانست.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هنگام گفت​وگو با خبرآنلاین، مشغول عبور از یکی از خیابان​های پایتخت بود و گفت: همین الان من در خیابان هستم و می​بینم که زن​ها با بلوزهای کوتاه و شلوارهای تنگ چسبان در حال قدم زدند هستند و موهایشان را هم افشان کرده​اند!

وی با بیان اینکه اصلا کسی به کسی نیست، ادامه داد: این دولت و این حکومت در پیشگاه خدا و مردم مسئول است. اینکه مدام توجیه کنند که مشغول کار فرهنگی هستند که قابل قبول نیست. متاسفانه کار فرهنگی هم نکرده​اند و این​ها همش شعار است. خود شما بروید در دانشگاه​ها و ادارات دولتی ببینید وضعیت چگونه است؟ در همین تره​بارها که در تمامی مناطق شهری هست، ببینید وضع حجاب چیست؟ آیا احدی تذکر لسانی می​دهد؟

به گفته وی، نه یک خانم محجبه به یک خانم با حجاب تذکر می​دهد نه یک پلیس به این زن​های نیمه برهنه می گوید که این چه وضعی است. در حالی که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی و مذهبی ماست و در یک نظام اسلامی وظیفه ملی نیز محسوب می​شود

رهبر افزود: الان که زمستان است و هوا سرد است، این نیمه برهنگی​ها را در میان زنان شاهدیم. حالا سال نو و تابستانشان را هم خواهیم دید. مطمئنا هرچه پیشتر برویم، وضعیت بدتر خواهد شد. این وضعیت قابل قبول نیست و ضرورت طرح سوال از رئیس​جمهور احساس می​شود.

نماینده روحانی اصفهان با بیان اینکه متاسفانه وضعیت حجاب در جامعه از دوره اصلاحات  هم بدتر شده است، اضافه کرد: می​گفتیم آن دولت، لیبرال است و بی​توجه است. به این دولت اسلامی اصولگرا چه بگوییم؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
3
جناب رهبر باید به این نکته توجه داشت که امر به معروف ونهی از منکر هم شرایطی داره که یکیش اطمینان از تأثیر آن هست. وقتی میدونی تو به یکی تذکر بدی طرف تحویل نمیگیره و ممکنه چهار تا دری بری بارت کنه که به توچه همون بهتر که هیچی نگی. خانه از پای بست ویران است آقای نماینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
4
وقتی همه اینجوری هستن شما که نمیتونی و نمیخوای اینجوری باشی چشماتو ببند حرف دکتر علی شریعتی حرف من نیست.
نظرات بینندگان