arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۴

حضور دايي در ملوان مشروط به تضمين ۱۵ميلياردتومان از سوي مالک شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون ورز شي باشگاه ملوان با اشاره به آخرين تصميمات گرفته شده براي اين باشگاه اعلام کرد: علي دايي در صورتي به ملوان مي آيد که مالک باشگاه، چک ۱۵ميليارد توماني به عنوان تضمين به وي تسليم کند.

محمود پيشگاه هاديان پس از جلسه اي که شامگاه سه شنبه بين مالک، مسئولان شهري و نمايندگان بازيکنان ملوان در هيئت فوتبال انزلي برگزار شد، گفت: در اين جلسه، داريوش بهشتي اعلام کرد تا دو روز آينده ضمانت درخواستي را در اختيار مسئولان قرار مي دهد تا پس از ثبت باشگاه به نام وي، مسائل مالي باشگاه را نيز برطرف کند.

وي توضيح داد: مطابق توافقات انجام شده، مذاکرات اوليه با بازيکنان و همچنين ثبت قرارداد آن ها آغاز خواهد شد اما انجام همه اين موارد به صبح پنجشنبه موکول شده است.

پيشگاه هاديان افزود: همچنين مقرر شد ظرف مدت يک هفته، مطالبات فصل گذشته به همراه ۲۰ درصد از مبالغ فصل جديد نيز پرداخت شود.

معاون ورزشي باشگاه ملوان در پاسخ به انصراف علي دايي از سرمربي گري ملوان گفت: طي ارتباط تلفني که با آقاي دايي در جلسه فوق صورت پذيرفت، وي حضور خود در ملوان را مشروط به پرداخت چک تضميني ۱۵ ميليارد توماني اعلام کرد.

وي با بيان اينکه دايي يک مربي حرفه اي است و با اين عمل، قطعا کار باشگاه را راحت تر کرده، تاکيد کرد: باشگاه نيز از ابتدا درصدد دريافت تضمين از مالک بود و دايي نيز معتقد است بايد تضمين محکمي در خصوص انجام تعهدات مالک وجود داشته باشد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان