arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۴

ارتش يمن بيش از ۵۰ موشک به مواضع عربستان شليک کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارتش و کميته هاي مردمي يمن در پاسخ به جنايات مستمر حکومت سعودي که از ششم فروردين همچنان ادامه دارد، بيش از ۵۰ موشک به مواضع نظامي اين رژيم شليک کردند.

يک منبع نظامي مسئول در يمن خاطر نشان کرد نيروهاي شجاع ارتش و کميته هاي مردمي، مواضع نظامي وابسته به دشمن سعودي را موشک باران کردند.

اين منبع که با خبرگزاري رسمي يمن گفت و گو مي کرد، اظهار داشت نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي، 16 موشک به مواضع نظامي العطايا و الطلعه سعودي در منطقه جيزان در نزديکي مرز يمن شليک کردند.

اين منبع افزود نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي همچنين، 38 موشک و گلوله توپ به مواضع نظامي"قوي"،"العايا"، "الدود"، "الخوبه" و "المعطن" در منطقه جيزان شليک کردند.

اين منبع خاطر نشان کرد موشک ها دقيقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد و ستوني از دود در پي اين حملات موشکي از مواضع نظامي سعودي به هوا برخاسته است.

وي تاکيد کرد نيروهاي مسلح يمن و کميته هاي مردمي همچنان با شجاعت به دفاع از حاکميت و تماميت ارضي و کرامت کشورشان ادامه خواهند داد و درسي به دشمن متجاوز خواهند داد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد و در تاريخ ثبت خواهد شد.

شبکه المسيره هم پيشتر از شليک 38 موشک از سوي ارتش و کميته هاي مردمي يمن به مواضع نظامي سعودي از جمله العطايا، الخوبه و المعطن در منطقه جيزان سعودي خبر داده بود.
خبر ديگر اين که، در حمله جنگنده هاي سعودي به استان عمران در شمال يمن، دست کم 14 غيرنظامي يمني شهيد و زخمي شدند.

بر اساس گزارش الميادين، در حمله جنگنده هاي سعودي به استان عمران، 14 عضو يک خانواده به سبب اصابت راکت هاي شليک شده از سوي جنگنده هاي سعودي، شهيد و زخمي شدند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان