arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۴

هلاکت صدها داعشي در آزادسازي الانبار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سخنگوي رسمي نيروهاي داوطلب مردمي با اشاره به آغاز مرحله دوم عمليات آزادسازي استان الانبار از اشغال تروريست هاي داعشي از هلاکت صدها نفر از آنها خبر داد.

به گزارش الفرات،"احمد الاسدي"سخنگوي رسمي نيروهاي داوطلب مردمي امروز در يک کنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت نيروهاي داوطلب مردمي روستاي المطير واقع در شمال فلوجه را از چهار طرف محاصره کرده اند و سه تک تيرانداز داعشي را به هلاکت رسانده اند.

الاسدي تصريح کرد جاده فلوجه به الانبار از سيطره تروريست ها خارجه شد و نيروهاي داوطلب مردمي، ده ها بمب کارگذاشته شده در روستاي ام الغيران در استان الانبار را کشف و خنثي کردند.

وي خاطر نشان کرد گردان هاي الجهاد شاخه جنبش الجهاد و البناء به پيشروي خود در فلوجه ادامه مي دهند و منطقه الطاحونه پس از درگيري هاي شديد با داعشي ها و تلفات سنگين آنها، پاکسازي شد.

الاسدي فاش کرد عشاير الانبار در نبردهاي آزادسازي استان خود مشارکت دارند و صدها تروريست داعشي هم از ابتداي عمليات به هلاکت رسيده اند.

اين سخنگو اظهار داشت باندهاي تروريستي داعش، خانواده هاي الانباري را در محاصره خود قرار داده و مانع خروج آنها و رفتن به مناطق امن مي شوند و از آنها به عنوان سپرانساني استفاده مي کنند.

وي در عين حال از همه عراقي ها خواست از توجه به اخبار مسموم و بي اساسي که دشمن پخش مي کند، خودداري کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان